Mezelf bezig houden

Freitag 5.Mai
Dat was somber opstaan, niet koud met 8 graden maar wel in de wolken. Het knapte wel iets op geen mist maar wel zwaar bewolkt en maar 16 graden. Nog steeds geen voorjaar.
Ingrid kwam even voorbij met Sabrina en daarna naar de kinderarts voor de inentingen en normale controle. Ik geloof iets van 6200 gram en 64 cm nu.
Jan is met de kabelgoten in de weer in de slaapkamer moet ook allemaal gebeuren.
Restanten gegeten , ik had gisteren het vlees dat ik over had gemarineerd dus vandaag sate´tjes gemaakt. De rijst die over was en wat bijgerechten klaar en lekker.
Jan fietst op het moment weer elke dag een stukje dus die vertrok om te fietsen en daarna naar zijn werk. Door het verhuizen steeds van alles in de loop van de jaren kwijt geraakt en dat is soms jammer. Maar wie weet vind ik die dingen nog. Ik ben een doos kwijt waar mijn poezie albums bv in zitten en het receptie boek van ons trouwen en allerlei fotodingen. Geen idee waar het is gebleven.
Ik ben nu weer begonnen met Pindat bij te werken in de oudere jaren , het is fijn dat er geen limiet aan is want nu kan ik het prima organiseren en als ik dat wil een album maken. Ze sturen het gewoon naar Oostenrijk en het zijn echt prachtige albums en ik kan er ook teksten in plaatsen. Ach je moet jezelf ergens mee bezig houden.