Drukke zondag maar wel gezellig

Vanmorgen wakker gemaakt door Jannick,het was half 8. Dus opgestaan en samen gegeten. Meli al werken. Ondertussen bed afgehaald, wasmachine aan, al een was in de droger. Het was wit van de vorst buiten en zo minus 3 graden. Maar daardoor werd het wel super zonnig en blauwe lucht. Ons bed is altijd goed bezet , wij eruit de katten erin, Sabrina en Theresa erin de katten weg. Dan zijn wij in de avond weer aan de beurt.
Sabrina heeft alvast haar verjaardagscadeau , een Peppa huis met meubeltjes en heel veel speelfiguren. Ze heeft de hele morgen gespeeld. Tlheresa ging met acrylverf aan de gang dusdie was ook zoet. Papa was er ook die vermaakt zich ook. Al is het met zijn ogen dicht.
Ik ben gaan koken. Tomatensoep met Grießnockl en tortellini met verschillende vulling en dan met kaassaus., Sabrina bleef eten. Ze had vanmorgen ook al goed ontbeten. Eerst zegt ze nee en dan dwing ik haar om een likje te nemen of om te proeven. Daarna eet ze zich rond. Ze is heel wantrouwig met eten. Jannick ging een poosje slapen , als je 6 dagen al vroeg eruit moet om te werken en dan in het weekend voor Sabrina kan je wel een paar uurtjes gebruiken. Dan kwam hij weer boven, Theresa was met haar telefoon, Sabrina keek tv . Dan kwamen Jessy en Mark en ging Jannick naar beneden. Even later kwam Jessy Theresa halen om te gaan spelen. En ze zei dat ze brownies ging maken. Dus nog een stuk later kwam Jannick zegegn dat we koffie konden drinken en brownies konden eten. Ze waren piczionary aan het spelen met een beeldschermpje en een stick. Theresa is er goed in. Dan zaten ze met zijn allen mee te zingen met Disneymuziek. Ze zijn van Jannicks leeftijd dus ik vind het wel lachen. Gezellig met zijn allen aan de tafel.
Dus een gezellige boel na de koffie zijn wij weer naar boven gegaan. Voor Meli is er ook nog eten als ze thuis komt van haar werk. Nu kachel aan, kaarsje aan en straks een biertje samen delen.