Het blijft super mooi , warm en zonnig weer

Slovenië, Catez ob Savi

Een krakkemikkige nacht gehad, rugpijn en erg last van mijn schouder. Het was al weer mooi weer alleen iets mistig omdat het vannacht geregend had. Maar de zon was zo snel heet dat het ook al snel weg was. Tot nu toe niets van het hele slechte weer meegekregen. Gisteravond hoorde we het aan alle kanten donderen maar bij ons niets.
De ochtend in rust doorgebracht op de veranda. Wel al vroeg al het vlees wat we nog hadden gebakken want we gaan langzaam aan naar het eindpunt van de vakantie. Dus we eten alleen nog wat we hebben en daar hoeven we geen honger mee te lijden. We hadden genoeg vlees en worsten, rauwkost en brood en zelfs sausjes.
In de morgen merkte ik dat de bodem op de toilet toch weer nat werd dus ik roep Jan en zeg hem dat. Dan zegt Theresa ja Oma ook bij mij in de slaapkamer. En wij wataaaaaaaaaaaaat dus kijken en ja hoor een plasje water en een heel spoor. Dus gelijk naar de receptietent maar daar was niemand dan maar even bellen. Jacky zei me we komen gelijk. Arme Ralph die is weer uren bezig geweest zelfs onder de caravan. Het is hopelijk nu verholpen. Ze maken ook alles gelijk helemaal schoon met middelen dat het echt schoon is.
Na ons middageten lekker naar het zwembad, eerst naar buiten bandjes dobberen dan naar binnen want we willen nu niet al te lang in de zon en er kwam ook wind opzetten.
Tegen vijven weer terug en genieten nog steeds van het mooie weer en onze visite die weer voorbij kwam. Ze bleven tot half 8 bij ons voor de deur liggen en er kwamen steeds mensen die fotos wilden maken van ze.
Nu kijken we de reportage over de 75 jarige D day herdenking, we zijn Nederlanders en we hebben onze vrijheid aan hen te danken.