Eindelijk een super mooie dag

Vanmorgen weer vroeg wakker en een beetje tv gekeken . Ik had om 6 uur al gelijk trek dus eerst een broodje gemaakt en de katten eten gegeven-
Ik had al gedoucht toen Ingrid Sabrina kwam brengen. Dan kwam ze Sabrina halen. In de tussentijd was Sabrina met haar hoofd tegen de stoel gevallen dus dat had ik gezegd maar ik had haar opgepakt niets gezien en ze was ook gelijk weer stil. Bleek later dat ze echt op haar hoofd een klein wondje had. Tja niet gezien. Dan als Ingrid weg was inpakken en opruimen. Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Theresa kwam vertellen dat haar tassen ook klaar stonden. We zeiden we gaan de sleutels naar Barbara in Öblarn brengen wil je mee. Dat wilde ze wel dus we reden naar de ouders van Barbara die in hun tuin bezig waren. Ondanks dat ze in een appartement wonen hebben ze een super grote tuin voor Nederlandse begrippen. Aangezien het ook super weer was lekker in de tuin met de zelf gemaakte mintlimonade .Theresa was intussen radijsjes met de moeder aan het plukken en aan het wassen. Dan kwam Barbara want die was bij haar thuis dat is vlakbij. De sleutels afgegeven en dan snel terug want Theresa moest naar karate. Dan Jan nog even op de zolder naar dingen gezocht , Ingrid ook nog gelijk even op de zolder. Dan bleef Sabrina bij ons en Ingrid met Theresa naar de karateles. Jannick kwam voorbij even aan de koffie en dan ging hij eerst thuis douchen en dan komt hij Sabrina halen. Dan gaan we de auto inpakken en het fietsenrek op de achterdeur en dan de fietsen erop. We willen morgen rond 9 uur vertrekken. Dan halen we ook belegde broodjes voor onder weg. Komen dan voorbij de Billa. Morgen op weg naar het eiland Krk in Kroatie.
Dan wil ik nu alvast Laura en Angela feliciteren want morgen zijn ze beide
jarig en ik weet niet of ik dan internet heb .Dus hiephiep hoera en gefeliciteerd!!
Dus geen idee of ik weer snel iets erop kan zetten maar anders zo snel als het wel kan komt het inclusief de fotos.
Jannick moest nog van alles invullen en de papieren van Theresa allemaal bij elkaar zoeken en de pasjes. Dan viel Sabrina met een enorme knal weer tegen een stoelpoot want ze had een aanval. We zaten stijf van schrik. Viel gelukkig mee maar dit kan niet goed zijn. Dan kwam Ingrid thuis en die moest ook nog een hele boel papieren van Sabrina in orde maken dat ging Jannick doen. Alles printen , invullen opnieuw inscannen en versturen. Maar ik had eigenlijk alles al uit staan dus alles weer aangezet. We hadden Theresa beloofd dat ze bij ons mocht slapen dus die kwam ook met haar beddengoed aanzetten. Jan moest nog de auto inpakken maar eerst een boterham eten. Was al half 8. Dus het liep allemaal een beetje anders en alsnog stress.Nu kwart voor 9 Theresa in bed. Ik geloof dat de auto ingepakt is . Dan vraag ik alles na en kom dan toch tot de conclusie dat Jan onze fietshelmen wel erin gedaan heeft maar niet die van Theresa morgenochtend even vragen waar die is. Vanmiddag lag Fiep in het zonnetje en het leek erop dat hij een zonnebril had.

fijne vakantie

marjanne 2019-05-24 21:14:10

Fijne vakantie geniet er van

Dennis Ruesink 2019-05-24 23:25:47

Goede reis en heel veel plezier!!!