De eerste maand bijna om.

Al weer de laatste dag van januari. Ik was vanmorgen om 6 wakker van de sneeuwschuiver. Dan maar wat ontbijt tv wat dit kleer veel geleuter over de politiek in NÖ was en dus weer in slaap gevallen. Jan was opgestaan en had mij laten liggen zei hij. Hij dacht dat ik naar Christine zou gaan maar dan dat ik dat wel afgebeld zou hebben. Maar het is geen woensdag. Als ik klaar was met douchen zegt hij oh dan ga ik ook maar douchen. Tja ik had niet anders verwacht. Ik heb een verkoudheid waar ik maar niet van af kom.
De storm is voorbij maar het ging flink te keer gisteren. Alleen nu nog wat miezersneeuw.
Het werd toch zonnig maar er kwam wel weer behoorlijk wind. Theresa kwam om 11 boven en ging pas om 5. Meli draait nachtdiensten dus slaapt overdag. Ze was vanmorgen wel met Theresa testen.
Ik heb Theresa ook haar eigen hoek laten opruimen en het ziet er weer goed uit. Ik had middageten gemaakt , andijviestamppot met spekjes en gehaktballen. Theresa at alles weg. Ze zei het voordeel van ziek zijn is dat ik hier kan blijven en lekker kan eten.
Morgenochtend moet ze het met Jan doen want dan ben ik bij Christine.
Straks nog nijn to good to go broodzak ophalen. Dan is de dag gelopen.