Een donkere koude maar rustige zaterdag

Samstag 5.November
Theresa kwam vanmorgen lekker bij ons in bed, was best frisjes want we slapen met het raam open en het vriest momenteel in de nacht en geen cv aan daar.
Ze ging tv kijken en Oma croissantjes bakken . Wij zijn opgestaan douchen en ontbijten maar zei bleef lekker in bed zitten. Dan ons bed afgehaald de was gedaan , gewoon een rustige zaterdag.
Ingrid kwam koffie drinken en de was om te drogen brengen. Jannick heeft vandaag de hele dag cursus in Liezen. Dan volgende week vrijdag nog een hele dag. Mits er niets tussen komt. We hebben middageten gedaan lekker Tunastrüdel gemaakt. Ik heb zo´n kindercdspeler bij de Caritas gekocht en we hadden nu ook eindelijk de goede batterijen dus nu kan ze haar cd´s luisteren. Opa vindt het allemaal slaapverwekkend en met de Bruder van Shaun van Theresa ben je zo onder zeil.
Ze vermaakte zich lange tijd met liedjes zingen en plakken en toen had ik de sint cd voor haar gepakt nou de vreugde was groot en nu een sint dvd gepakt. Ze is nu op de bank te kijken. Ik heb een aardige stapel sint dvd´s maar niet alles in een keer.
Ze zit in trance te kijken.
Het is erg donker somber weer en koud.

Ik heb jouw pakje gisteren op de post gedaan dus binnenkort heb je weer nieuw "sint-voer". ;-)