Terug naar normaliteit

Vanmorgen wakker van de wekker om 7 om de babyfoon aan te zetten. Ik hoorde al gelijk muziekje dis iemand wakker. Even later hoorde ik ook praten dus maar naar beneden. Daar trof ik Jannick ook nog die klaar stond om naar zijn werk te gaan. Ik zei tegen Sabrina kom we gaan naar boven maar ze wilde bij Papa blijven maar helaas pindakaas. Ayla was in het trappenhuis bij ons voor de deur dus die was alvast doorgelopen. Dus gelijk een huis vol- We waren in bed gestapt maar binnen tien minuten was Meli ook thuis van haar werk.Dan maar tafel dekken en ook Marjanne kwam al te voorschijn. Dan met elkaar ontbijten en Marjanne ging inpakken en Meli ging slapen. . Sabrina kan geen Marjanne zeggen dus die noemt haar Hannah. Klinkt wel lief. Dan allemaal afscheid genomen van Marjanne en helaas al weer voorbij. Ik voelde mij niet goed en zei tegen Jan ik ga heel even liggen en sliep gelijk en een flinke poos. Dan had ik diarree en was alles weer goed. Aan een bakkie koffie en dan een snel middag eten van het restant van gisteren. Dan allemaal omkleden op Sabrina na die naar Meli ging. Theresa heeft nu gelukkig toch een skipak van de Skiclub Gröbming. Zo vol trots stond ze daar in. Dan de auto in en we reden achter een rijtje autos die allemaal dezelfde weg namen dus dat waren allemaal van de Skiclub. Het was dikke mist overal maar precies op hoogte Ritisberg Sud scheen de zon vol. Dus ze konden helemaal in de zon skien en de mist lag gewoon onder ons. Ze moesten eerst allemaal ingedeeld worden. Aron en Akos skien nu ook bij de club. Ik ben blij dat Theresa nu toch een clubpakheeft want al haar vrienden in haar groep hadden er wel een en dan was ze de enige zonder geweest.Er kon aangemeld worden voor de rengroep en dat voor Theresa gedaan want die wil dat al lang. Ik heb zo vaak tegen Ingrid gezegd bel dan een keer maar volgens haar kon dat niet en nu bleek dat ze al 2 jaar had gemogen. Beter laat dan nooit. Dus Jannick gebeld en gezegd dat hij met Ingrid moest bellen want ze wordt door de skiclub erover gebeld. Volgens Jannick was het goed. Wij waren omdat het de eerste keer was onder aan de Piste gebleven en op een bankje in het zonnetje maar tegen 3 weg zon en stervenskoud. We waren een bak chocolademelk gaan halen maar we werden er niet echt warmer van. Dan kwamen de kinderen terug en moesten nog een groepsfoto maken, Dan snel de auto in en naar huis. Theresa ging gelijk naar Papa en Meli en ik ben bij ons gaan opruimen wat wel nodig was. Nog niet klaar maar het begin is er.

Wauw, wat staat dat haar goed! Prachtig pak!

Annemarieke 2021-12-27 18:42:14

Mooi pak theresa, en dat tie maar lekker warm zit.