Nog steeds .....weer

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen op tijd wakker en ik voelde me ziek. Ben toch naarChristine gegaan , ipv koffie drinken maar even een glaasje water en ik kreeg steeds zweetaanvallen en voelde me beroerd. Dan toch maar Jan gebeld of hij mij weer kwam halen. Een beetje vroeger dan anders maar het was ondertussen ook luid geworden omdat Thomas en haar oudste zoon in het atelier de houtbodem gingen afslijpen. Buiten regende het en het waaide en ook koud. Op veel plaatsen wateroverlast en overstromingen. Murabgangen zijn er ook. In de bergen valt genoeg sneeuw nog dus we mogen blij zijn dat het bij ons regen is. De Sölkpass gaat zo niet open want er blijft nog genoeg sneeuw daar boven. Zo komt de volgende winter wel snel. Voorjaar hebben we nog niet gehad. Maar ze beloven nog steeds beter weer.
Grootste deel van de dag geslapen en het gaat me nu wel iets beter-
Ben nieuwsgierig hoe het Jannick vergaat want die is bij de tatoeeerder.
Nu maar weer een beetje bank hangen en tv kijken.