Van alles en nog wat dag

Vanmorgen werd ik wakker van Jannick en de kinderen. De kinderen waren gisteravond weer terug gekomen. Meli had vandaag haar eerste
werkdag . Dus Jannick en kinders wilden hier ontbijten dus opgestaan. Het was ook al 8 uur. Samen tafel dekken en dan gezellig ontbijten.
Jannick wilde inkopen doen maar omdat Meli zijn auto had genomen kon hij niet met de kinderen boodschappen doen. Jannick had zijn motor voor de garagedeur staan en die kon Meli niet opzij zetten. Dus de kinderen bij Opa gebleven en ik met Jannick naar Stainach kon ik gelijk mijn doos met kapotte eieren omruilen. Dat was geen probleem. Wat boodschappen bij de Penny nog meegenomen en Jannick kon er ook vinden wat hij wilde. We waren om 10 uur alweer terug. Gezamelijk een kop koffie gedronken. De kinderen aangekleed en Theresa moest van mij alvast wat opruimen in haar kamer. Haar gezegd dat Meli niet de huishoudster is en erg lange dagen werkt. Dat ze oud genoeg is om haar eigen rommel op te ruimen. Ze mocht beginnen met haar onderweg tas die ze nog niet had uitgepakt . Ik zei het tegen Jannick en die zei wilde ik vanmiddag met haar gaan doen maar er was nog genoeg te doen. Dan heb ik het eten gemaakt. Jan en ik hadden een Veggieburger , de kinderen een normale burger en Jannick wilde restant van gisteren eten en die eet vanavond met Meli dan een broodje hamburger. Ik had er lekker gemengde Salat op de burgers gedaan en hamburgersaus . Sabrina wilde geen burger eten , ze heeft maar een vierde van het broodje burger gegeten maar wilde wel friet eten. Theresa wilde geen friet meer dus iedereen heeft gegeten wat hij wilde . Het is tenslotte nog vakantie voor de kinderen.
Daarna naar buiten met zijn allen in de tuin. We hebben bekeken wat de mogelijkheden voor de aanbouw aan het speel huis zijn. Dan heb ik later op internet gekeken wat het hout kost. Ik viel bijna van de stoel. Het hout wat ik al eerder voor het speelhuis gebruikt heb is van 1,69 de meter naar 3,69 de meter gegaan. De palen komen al snel op 20 of meer per stuk. Dus we gaan nog even nadenken.

Nog een paar fotos van de Efteling

Jullie zijn nog op tijd naar de Efteling geweest, vandaag is er brand uitgebroken in Droomvlucht, zo erg jammer nu, die is dus vanaf nu gesloten, dus wees maar blij dat jullie er nog de foto's van hebben.