Jannick met hand in zaag.

Mittwoch 4.November
Daar is eindelijk het slechte weer, voorspeld heel slecht maar tot op heden valt het erg mee. Al heb ik nu wel koppijn door de Föhn. Is raar warm met 15 graden af en toe een buitje en stevige wind.
We wachten maar af wat het ons brengt.
Had vanmorgen mijn hart in mijn keel zitten, Ingrid en Jannick gingen hout zagen en Ingrid kwam al snel naar boven om te zeggen dat ze Jannick naar het ziekenhuis ging brengen. Hand in zaag.
Ben maar gaan koken voor allemaal een grote pan hutspot in de bouillon van het Beinfleisch-
Rondom 12 kwamen ze terug valt gelukkig mee hoewel Jannick met beide handen in het verband zit. Snap het niet helemaal maar blok hout sloeg scheef, zaag viel uit, hand eronder, hout kwam terug en zaag ging weer aan. Een hand kreeg hij het hout in en scheurde de huid en de ander kwam onder het hout terecht . Dus niet in de zaag wat ik eerst dacht. De ene hand zit een rubbertje in zodat het open blijft de ander zit in het gips. Gelukkig zijn de vertalingen klaar.
We hebben gegeten en hij heeft zich beneden geinstalleerd in joggingbroek dan kan hij zelf naar de toilet , de cola net open gemaakt dus hij kan drinken. Theresa slaapt en Ingrid is door gereden naar Liezen om inkopen te doen.
Hoe bedoel ik we vervelen ons nooit.

Jan is weer gaan werken, ik heb de kachel aangemaakt en zit een beetje te niksen. Geen idee of het alleen de Föhn is of dat ik al last van mijn griepprik heb. Voel me lusteloos en uitgeblust. Net wel lekker mijn Sushi opgegeten, Jan houdt er niet van dus die eet straks wel brood.
Ingrid heeft net de was bij ons erin gedaan en ze heeft leuke dingen gekocht in Liezen.
Ipv vanmiddag met Jannick langs de huisarts gaan we morgenvroeg , ook goed.

Ingrid heeft net het bankje beneden in elkaar gezet is een mooi ding. Als je nu binnen komt hebben ze in de hoek onder de trap een ladenkast en tegen de zijwand het bankje staan om je schoenen te kunnen aantrekken en daar moet nog een kapstokje boven komen. Wij hebben helemaal boven bij ons de schoenen en de kapstok in de gang.
Er was niets op tv dus ik heb bij Jannick de dr House dvd ´s gehaald , hij heeft de hele serie compleet dus we hebben nog heel veel avonden kijkplezier te goed. We hebben nu 1 dvd gekeken van de eerste serie.