Nu een prachtige zonnige en sneeuwvrije dag

De wekker liep af en ik moest dus wakker worden, Fiep ging het niet snel genoeg en begon te porren en bij elke por mauwwwwwwwwwwww. Dan krijgt hij hulp van Felicia die dan gracieus op mijn lijf springt (genoeg plaats springt nooit mis) Half 8 was Dominik er. Maar daarvoor was zelfs Jannick al boven . Die had al brood gehaald bij de bakker en wilde eieren bakken. Helaas geen eieren. Dus hij vroeg heb je 8 eieren voor mij. Ik dus zooooooo en hij ja we zijn met zijn vieren. Ohhhhh wie is de 4e? uhhhhhhhhhhhhhhh dat weet ik eigenlijk ook niet. Sabrina eet nog geen eieren. Gaat hij met de eieren naar beneden hoor ik SHIT en pluf gelukkig maar 1 ei op de trap en daar was hij weer om een ander ei te halen.
Omdat er in de nacht flink vorst is overdag heel erg mooi weer. Door de eieren van Jannick leek het mij ook wel wat. Jan staat meestal om 9 uur op en ik lekker eieren met spek gebakken , ketchup gemaakt van verse tomaten en ui dus aanvallen . Koppie koffie erbij en ik een groot glas sinaasappelsap met water. Beter kan je dag niet beginnen.
Daarna maar gelijk de soepkip opgezet met de kruiden en een goede 3 uur laten trekken dan de kip schoon in de pan in stukjes en afgemaakt met vermicelli. Echt een super grote pan. Na een zwaar ontbijt prima als middageten. Dominik smulde er van en vertelde terloops dat zijn moeder niet kan koken. eh tja.
Dominik en Theresa waren vandaag als een stier en een rode lap .Jannick kwam koffie drinken en zei oh krijg ik er niks bij? Dus de appeltaart maar tevoorschijn gehaald. Sabrina kwam ook mee. Ze lag heerlijk in mijn armen want bij mij valt ze meestal wel snel in slaap.
Sabrina had heel erg veel slaap maar elke keer als ze slap werd en ze in slaap ging vallen kreeg ze een aanval eigenlijk heel erg zielig en vermoeiend voor haar. Daarbij komt dat ze bang wordt om in te slapen. Ik had er heel veel moeite mee vooral het gevoel dat je machteloos bent en niets kan doen. Ik kon mijn tranen ook niet meer de baas. Ingrid gaat morgen kijken of ze een afspraak in Leoben kan krijgen het liefst morgen en anders in ieder geval dinsdag of woensdag want daarna zijn wij weg en dat is het een probleem met Theresa want die kan niet mee.Sabrina is zo´n lief klein propje, ze lacht nu naar iedereen en groeit zo lekker en drinkt nog heerlijk bij Mama. Liefst non stop er aan hangen . Af en toe net een klein aapje alleen kan ze zich niet echt vasthouden. Ingrid kwam ook appeltaart eten. Theresa naar beneden met Mama mee en Dominik slapen, Opa naar het huis van Annemarieke om uit te graven en de bedden in orde te maken want toch nog gasten deze week.
Oma even niets want die was het even helemaal zat. Tegen vijven wilde Jan nog wel soep , Dominik ook dus dan ik ook maar. Wel lief als Dominik dan zegt zo lekker Oma. Na zijn slaapje was hij tenminste weer te genieten. Dan ik maar eens lekker douchen, was er vanmorgen bij ingeschoten. De laatste was zit nu in de wasmachine dus straks niet vergeten eruit te halen want mijn thermo ondergoed zit erin. Morgen ga ik met Theresa met de Kiga de Stoderzinken op waar de kinderskikurs van start gaat. De voorspellingen zijn boven zeer koud. Maar als het goed is wel de hele week droog en zonnig maar wel heel koud dus en als het overdag bij ons al enige mingraden zijn moeten we boven op wat meer rekenen.