Brrrrrrrrrr koude dag

Donnerstag 30.April
Brrrrrrrrrrrrrrrrr koude dag, boven sneeuwt het volop en bij ons regent het.
Jannick bracht Theresa voor hij naar zijn werk ging. Jan , Theresa en ik waren al vroeg aan de wandel naar de nieuwe brandweerkazerne waar vandaag de meiboom gezet wordt. Dan is ook de kippengriller er en vorig jaar was ik tegen 17 uur en had ik de laatste kip en nu waren we zo vroeg dat we de eerste kip hadden. Theresa helemaal boos op de terugweg want ze wilde kip eten. Ze bleef boos staan en Jan en ik liepen door in d veronderstelling dat ze wel zou komen maar zelfs toen we achter de bosjes gingen staan en ze ons niet meer zag bleef ze gewoon staan dus Jan toch maar terug gelopen en haar opgepakt wat ze ook niet wilde en dus brullen.
Thuis kon ik haar afleiden want de kip was voor het middageten. Dat was wel aan haar besteed want ze at flink kip en ik had gebakken aardappelen en appelmoes en semmel en ze bleef eten.
Mama was ook vroeg thuis werkte tot half 1 en die belde om te vragen of wij nog kip wilden want ze was ook bij de kippengril. Thuisgekomen vertrok Theresa met moeders en ik verdenk haar ervan dat ze bij Ingrid aan de kip verder gegaan is.
Het is nu half 3 en ik heb het zo koud dat ik de houtkachel maar ga aanmaken. De ene dag zit je te bakken in de zon en de volgende dag de kachel aan en sneeuwt het .