Sabrina verraste ons allen.

Vanmorgen wakker van de wekker, Jan wakker gemaakt want hij wilde Theresa op weg brengen. Dan heb ik mij nog een keertje omgedraaid samen met Fiep. Die wordt op zijn dag nog een echte knuffelkont. Hij wil ook in de avond op schoot zitten iets wat hij nooit wilde. Dan ben ik een poosje later ook opgestaan. Ik moest wel op tijd klaar zijn vanaf 10 uur kan de koel/vriezer komen.
Het lijkt erop dat het op nieuw mooi weer wordt, wel steeds meer bosbranden daardoor , Oostenrijk wijd al 40. Aan alle kanten zijn de buren alweer bezig in de tuin. Mijn bollen komen ook op het balkon op. Dus de katten mogen even niet alleen buiten want die gaan erop liggen. Dan zeggen ze allemaal knak.Zo ook maar eens de bakken water geven want die staan ook droog.
Dan een belletje dat de koelkast eraan kwam en om 11 waren ze er. Het hele trappenhuis moet leeg inclusief mijn hele foto galerie aan de wand. Het ging net aan maar ze kregen hem boven. Ik heb ze maar wat geld gegeven voor een kop koffie of zo. Het was een hele klus. Dan samen met Jan uitgepakt. Op zijn plaats gezet en aangezet. Wat ik fijn vind is dat ik nu een hele grote fris houd groentelade heb. Er gaat meer in want de koelkast is hoger. Dan alle dingen weer op zijn plaats, alles aan de muren gehangen en alle schoenen en jassen bij Meli weer op hun plek.Jan heeft alle uitpakmaterialen opgeruimd. Dat is weer een klus die we gehad hebben.
Jannick was na een week met lange dagen vandaag lekker vroeg thuis. In de middaghoorde ik hem beneden op het balkon dus ik riep hem. Dan zegt hij je moet zo even beneden komen , ik wil je wat laten zien.
Dus ik braaf naar beneden en hij zegt Sabrina laat het aan Oma zien. Dus met een grote smile doet ze haar mond open en zie een tand eruit. Is ze aan het wisselen geslagen. We hebben geen van alle wat aan haar gemerkt. Van de week zei Ingrid nog dat het bij Sabrina wel veel later zal komen. Niets daarvan dus, ze wisselt gewoon. Meli en Jannick dachten dat ze op een koekje zat te kauwen maar Jannick hoorde het knarsen. Dus die zei tegen Sabrina doe je mond eens open ziet dat er een tand uit is en vraagt haar hem uit te spugen.
De krant was gekomen en ik lees ook altijd even wie er dood zijn, ik zie een foto en denk hu, ik wist het niet zeker dus even aan Jannick gevraagd en ja ze is het. Ze is van de Steiners van de sportwinkel /Sportstube in Ramsau. De dochters zijn in de 20 en doen aan biatlon/langlauf. Dan is 59 toch te jong.Het wordt niet gevraagd wanneer je gaat.
Zo is de dag alweer bijna ten einde.