Verrassing

Vanmorgen gelukkig wakker toen de wekker ging . Theresa geholpen en otbijt gemaakt. Jan haar dan oversteken. Dan zelf aan de koffie en douchen.
Ik had geen aardappelen meer en ik wil bloemkool eten dus eerst aardappelen met Jan gaan halen. Dan gelijk bij Do It kijken voor haakjes. Echte haken waren rondom 10 euro per stuk een beetje duur als je een Kinderkapstokje wil maken. Maar dan gewone kleine witte haakjes gevonden, een mooi stukje hout hebben we nog wel. Dan er tegenover even snel bij de grote Caritas kijken en er werd een doos neergezet met wat kinderspullen. Ik zie er leuke boekjes in liggen en vraag wat ze moeten kosten. Nou dat was 30 en 50 ct per boek dus dat liet ik me niet ontgaan. Bij de kleine Carla met je al snel 2 euro voor een boek betalen. Theresa is dol op Lego Friends en nu heb ik een boekje die krijgt ze morgen in haar schoen. Nog een paar boekjes die heb ik even weg gelegd. Er is altijd wel weer een gelegenheid om het te geven. Vanmorgen ging ze helemaal uit haar dak want ze had in haar schoen de boze heks van Playmobil. Die is echt met weinig tevreden. We hebben een kat die steeds in de kartonnen schoorsteen probeert te klimmen en moeten haar steeds eruit jagen. Gek beest.
Het eten gekookt, lekker bloemkool met kaassaus, gekookte aardappeltjes, gehakballen en een grote pan kippesoep. Jan ging Theresa opvangen en dan ik ondertussen tafeldekken. Dan kunnen we gelijk aan tafel want ze had een lange schooldag. Na het eten huiswerk maken met haar en nu is ze Squla aan het doen. Weer helemaal blij want er is een Sinterklaas verhaallijn. En ook een quiz waar je wat mee kan winnen dan is ze weer top gemotiveerd.
Ingrid belde eind van de middag en ze mag morgen met Sabrina naar huis. De ambulance haalt hen om 13 uur op dus het wordt wel avond voor ze thuis komen.
Theresa weet nog van niets die denkt dat ze misschien vrijdag thuis komen.
Zo net Theresa met de auto naar de Skiclub gebracht , ik ben bij de kerk uitgestapt om naar de Apotheke te gaan voor de bestelde medicijnen van Jan. Dan ben ik terug gaan lopen en tot mijn verbazing was Jan al thuis. Tja ze was uitgestapt en had gezegd de rest kan ik zelf wel.
Dan om 18 uur weer halen. Wacht nog op Jannick want die moet nog warm eten . Wij zo aan een broodje en Theresa heeft nog bijna haar hele Pizzaweckl. Voor het Sinterklaasjournaal is ze vandaag te laat thuis maar dan kan ze nog later kijken.
Jannick kwam pas tegen 21 uur eten en bleef nog even hangen. Hij wilde eigenlijk gelijk na het eten weg maar wij zaten de pilot van een nieuwe serie te kijken Bonusfamilie. En ja dat had wat.

Wat fijn!!!! Dat is dan wel een grote verrassing voor Theresa. Xxx

Annemarieke 2019-11-21 14:46:22

fijn Nicolette dat alles weer op honk is. doe ze allemaal de groetjes en voor iedereen een dikke kus