Dat was een heel kort nachtje

Gisteravond niets aan de hand met Theresa . Tegen 12 vannacht werden we wakker van een brullende Theresa en het was aardedonker en ik was zo in mijn slaap gestoord dat ik het lichtafstandbediening niet kon vinden dus er uit gestommeld. De verrassing was groot Theresa zat brullend met haar handen in een kommetje vol met kots , zij zelf ook en behalve haar dekbed ook die van Jan en mij en de onderlakens. Haar meegenomen naar de badkamer, Jan ondertussen bedden afhalen dan samen de bedden opmaken en allemaal er weer in. Je voelt hem al aankomen dit was niet de laatste keer en de bak die ik had neergezet hielp maar deels en tegen 3 uur gingen we voor de 3e keer bedden afhalen Theresa wassen en mezelf want het zat op mijn rug. Dan toch maar naar beneden gegaan want Theresa was koud en ik had geen pyamas of kleertjes meer voor haar dus ik heel zachtjes bij Ingrid en Jannick de slaapkamer in maar die waren verrassend ook al wakker want Sabrina had ook overgegeven en diarree dus ook zij waren bezig. Dan mochten we slapen tot 8 uur vanmorgen en schudde Theresa aan me Oma het is al dag en ik maar Oma heeft niet zo veel geslapen. Maar goed eruit gegaan en zij mocht tv kijken, Jan en ik douchen om de laatste restjes kwijt te raken en ik Theresa ook onder de douche gezet. We zouden eigenlijk vandaag naar de Stodertag gaan, Jannick en Theresa zouden gaan skien dan met Gröbming naar de Rosemi Alm en dan om 14 uur zou Jannick aantreden bij het Eisstockschiessen bij het Stoderhaus voor Gröbming tegen Aich. Met daarna Bratlessen. Dat skien konden we vergeten, de rest zagen we later ook niet zitten en we zijn thuis gebleven waar we als een soort zombies rondliepen. Ik heb met Jan middageten gedaan en Theresa wat bouillön en die slaapt nu lekker. Het is beneden akelig stil dus ik denk dat er daar ook slapen. Wij hopen vannacht te kunnen slapen. Het is half 4 en mijn laatste was is in de droger en de bak met was om te drogen van Ingrid staat al klaar. We hebben alleen de hele dag al was erin en was eruit, beddengoed, dekbed, kleding, knuffeldeken en wat al niet meer. Ik denk niet dat het erg laat voor ons gaat worden vanavond.
En wat een geluk dat Dominik onverwacht ook dit weekend niet kwam anders had ik er ook nog heel vroeg uit gemoeten.
Kregen een foto van Bianca via onze app.
Boven sneeuwt het en het waait heel hard en bij ons nu regen en er zou vannacht strenge vorst invallen dan kan het wel eens druk worden voor de hulpdiensten. Helaas heeft Gröbming vandaag verloren van Aich. Ik zei al tegen Jannick ze hebben je vast gemist.