Rustig

Vanmorgen om 7 uur opgestaan, tafel dekken en ontbijt maken. Is potverdorie weer mijn koffieautomaat stuk . Opnieuw het waterslangetje. Dus koffie bij Jannick gemaakt. Dan met de hele familie aan tafel. Theresa Oma en ik ja. Rijden wij met Papa mee op vakantie ? en ik nee want Papa gaat waarschijnlijk niet mee. oh maar Mama zegt dat ze het zo heeft overlegd met Papa . Dus ik zei haar vraag Papa en die wist van niets.
Ze wil graag paardrijden en wij hadden gezegd dat kan je in de vakantie want er is elke dag eregns met de kaart paard of ponyrijden. Maar ja Ze komt nu de hele maand juli al niet. We kunnen er niets tegen doen nu. Ook vertelde ze dat ze nog moet blokfluiten en geen dwarsfluit tot haar blokfluitboek uit is. Maar die is nog lang niet uit. Theresa is zo teleurgesteld. Ze zegt nu ook Mama liegt altijd tegen mij.

Gisteravond en vannacht was Liezen de klos met het noodweer, overstromingen, verklausungen en Murabgangen. Vanmiddag ging de waarschuwing voor Lungau eruit, binnen blijven liefst op een hogere verdieping absoluut niet in garages of kelders gaan en dus thuisblijven. Uit de buurt van bruggen en water blijven.

Jannick en Meli gaan definitief niet mee op vakantie en Jannick belt Jannick vanavond over de kinderen. Meli is down want het huis van haar vader is definitief van de baan.
Ze gaan straks met Heinz eten en de Uroma. Dus wij hebben een rustige dag. Het is weer zeer warm en zonnig.
Net het eten gemaakt voor Jan en mij en samen gegeten.
Verder geen plannen gemaakt.

Dan mij even boos gemaakt en de hele koffiemachine uit elkaar gehaald en bleek de Brüher vast te zitten. Ik had gisteren de koffiemachine ontkalkt en schoongemaakt en daarna deed dat ding raar want er lag ineens water op het aanrecht en vandaag deed hij niets meer. Jan kreeg de Brüher ook niet los dus een tandenborstel gehaald en er tussen gestoken en heen en weer en zie daar had ik de Brüher. Helemaal schoongemaakt want er zat een laag harde prut in. Of dat nou komt door de hitte en weinig gebruikt. Maar helemaal happy zit nu achter mijn eigen Latte.
Alleen wat huishoudelijke dingetjes gedaan maar verder genieten van de rust. Het is toch alweer bijna half 4 , de tijd gaat soms snel.