Jojo weer

Vanmorgen voor de wekker wakker en Ingrid kwam om 5.45 zeggen dat ze wegging. De babyfoon aangezet en om kwart over 6 de eerste en een hele poos later de tweede. In bed tv kijken en Sabrina was vervelend naar Theresa toe. Dan om 8 eruit gegaan en Ik Sabrina verschoond en ontbijt gegeven, Jan het ontbijt voor Theresa gemaakt die bleef in bed tv kijken. Langzaam aan verdwijnen de wolken en de zon schijnt. Ingrid had geen kleding neergelegd en ik zag vanmorgen niet zo snel wat dus de 2 dames zijn nog in pyama. Opa en Oma hadden na elkaar gedoucht dus wij zijn aangekleed. Ondertussen kwart voor 11 en ik vind het tijd voor een kopje koffie. We eten de overgebleven bami van gisteren en ik bak er loempiaas bij , kroepoek en een ei. En weet je wat het nadeel is van hele grote eieren?? dat als je er eentje uit de koelkast laat vallen je heel veel moet opruimen.
Middageten aan de kleine tafel in de huiskamer. Om half 2 kwam ingrid thuis en ook die eten dan om 2 iedereen weer weg.
De zon verdwijnt niet meer achter de berg ook al staat die nog wel laag. Heerlijk lang zon dus. Op het balkon zelfs 21 graden . Om 2 begon het dicht te trekken er is wel weer sneeuw voorspeld. De kinderen toch nog aangekleed.
Een rustige middag samen met Jan doorgebracht, Ipv avondeten wat crackers met kaas neergezet en een biertje samen gedeeld. Tegen 7 kwam Jannick voorbij om een pakje op te halen. Ik had buiten een heel klein pakje gevonden en daar stond zijn naam op. Hij zei me wat daar toch inzit want ik heb niets besteld. En zie zijn nieuwe 2e autosleutel zat er in. Die was besteld door de garage omdat er geen 2e sleutel was. Daarna ging hij naar het RK als bezetting voor de 2e auto. Schladming is vol en neemt geen nieuwe patienten op dus alles moet naar Schwarzach. Dat kost een auto 3 uur in totaal heen en weer. Dus Schladming en Gröbming hebben nu een 2e auto bemand. Jannick doet de dienst met Mark samen. Die wilde wel nadat Jannick gevraagd had of hij met hem wilde rijden. Maar dan moest Jannick hem bij een klus helpen (Mark is electricien) dus Jannick heeft hem vanmiddag geholpen . Jannick en Mark spelen dan zo lang er geen oproep komt spelletjes.
Afgelopen vrijdag had Meli haar uitslagen gekregen 1 was goed en 1 niet. Nu weer een half jaar wachten en dan verder kijken of er iets veranderd. Niet leuk maar het is niet anders. Jannick heeft maandag en dinsdag geen vrij gekregen . Maandag beginnen wij dan gelijk met de kinderen want Ingrid slaapt nog tot maandag hier en zij gaat werken en Jannick dus ook en Meli mag niet tillen dus een probleem met Sabrina. Voor Opa en Oma is er nooit een probleem , we zijn gewoon altijd daar.