Zondag

Oostenrijk, Pruggern

In de nacht koud met minusgraden ik denk minus 6 en in de morgen gelijk volop zon. Ik was al wakker voor de wekker en tegen half 9 kwam Jannick vragen of ik mee ging. Hij had helaas geen kaart via het RK maar aangekomen bij de lift kon ik met de Papa van Zoe (Bernd) regelen dat ze met hem mee terug komt en ze gaat dan wel na de training nog met hem en Zoe wat skien. Want hij zei anders zonde van de kaart die hij gekocht had. Kinderen hebben een Skiabo. Ze gingen naar de traininspiste en die kan je vanaf het Bottinghaus niet zien. Dus zo mooi geregeld. ik kon dus mooi de bedden afhalen en de wassen doen. Verder alles nog steeds in de Ruhestand. Jannick had gisteren bij het RK zijn verjaardag gevierd en wilde ergens na half 10 naar huis gaan toen de vraag kwam of ze een wagen konden nabezetten. In de hele regio was alles in bedrijf dus Jannick is gaan rijden. Hij zei het was net alsof om 3 uur de knop omging overal rust en niets meer. er was weer een auto ongeval bij Trautenfels dat is sinds ze daar aan het werk zijn steeds. Er staat ook dat je langzaam moet rijden en je moet wel even opletten.
Dus die was wel blij dat hij naar huis kon gaan en niet hoeft te halen kan hij een poosje slapen. Het feestje was voor hem zonder alcohol want hij heeft ook Bereitschaft.
Tussen de middag met Jan samen aan de kaasfondue, lekker en snel klaar.
Dan kwam Theresa thuis en samen me haar en Sabrina een spel gespeeld. Sabrina blijft braaf in haar stoel aan tafel zitten en gooit zelf de dobbelsteen. Theresa en ik doen de rest. Daarna weer naar beneden en de fotos in mappen en op de externe gezet. Vanaf december tot nu her en der nog wat erbij gezet. Moet er ook tijd en zin in hebben. Al met al Ruhe.
Ingrid kwam met Sabrina of ik even wilde oppassen dan kon ze op de zolder zoeken. Dan bleef ze nog even want Sabrina was aan het spelen en Theresa was ook daarmee bezig. Maar Theresa moest nog huiswerk maken dus gingen ze weer.