Nu met Felicia naar de dierenarts.

Ik was om half 7 al wakker dus een rondje tv en dan eruit. Ik was om 8 uur al onder weg naar de sportschool- Na de sportschool een rondje paasmarkt maar ik kon niets meenemen want ik had geen portemonnee meegenomen. Dan naar huis gewandeld. Vandaag weer super mooi en warm weer. Thuis gekomen douchen en omkleden. Wat opruimen en middageten gemaakt. Gegeten met Jan en dan is het al middag.
De dierenarts dit keer voor Felicia gebeld en ik kan om 3 uur terecht. Die heeft een ontstoken oog en alles er om heen. Ziet er echt vies uit. Ik heb het eerst geprobeerd met water uit te wassen maar ze is niet te houden en ze haalt flink uit. Je moet haar dan in een handdoek rollen met alleen haar kop eruit. na de dure grap met Fiep wat me bij elkaar 220 Euro kostte , de 2 bekeuringen van Jan en nu Felicia dierenarts ben ik blij als ik weer de volgende maand haal.
Zo bij de dierenarts viel het niet mee. felicia heeft waarschijnlijk vanuit haar bek naar boven naar het oog een ontsteking. Nu een week medicijnen en ze heeft prikken gehad. Als het beter wordt moet ze onder narcose om haar bek te reinigen. Vandaag 108 Eurootjes. Dus de kapper zit er niet in voor mij.
Ik kan een ziekenboeg beginnen. Voor Fiep een ander oppep middel en die ik had mag ik ook bij Felicia proberen.
We wilden weggaan toen er een auto stopte bij ons, die kwamen de oude vitrinekast ophalen van Meli en Jannick. Die stond in de weg dus die zijn blij dat de kast weg is. Er stonden nog spullen in daar moet Meli een plek voor vinden . Jannick had opgeruimd en gepoetst. Zelfs de vloer geboend. Meli is ondertussen onderweg naar huis. Zondag op maandag vertrekt Jannick rond middernacht en slaapt maandag op dinsdag in zijn vrachtwagen en komt dan dinsdag weer thuis. Dinsdag vertrekt Meli weer naar Hallein . Die zien elkaar zo weinig dat ze ook geen ruzie kunnen maken. Maar vanaf vanavond tot zondagnacht zijn ze samen.
Theresa heeft alweer haar Duitse Arbeit verpest weer een 4 dus ze zal dit jaar niet halen. Volgens haar heeft ze Mathe vandaag wel goed geschreven. Maar dat zegt ze wel vaker en dan is het ook niets.
Eind van de middag met Jan onze broodpakketten opgehaald bij de Spar. Dat was echt een goede oogst . Een deel in de vriezer en vanavond ervan gegeten en broodjes voor morgen in de trommel. Straks een glaasje bubbels en wat hartigs erbij. Ons weekend is begonnen en we gaan ervan genieten.
Fiep vond zijn nieuwe oppepmiddel lekker en Felicia vindt die andere lekker. Dat kon ze oplikken want eten gaat niet. Zo nog een keer medicijnen geven.

sterkte met de beide poesjes, dat ze weer snel mogen gaan opknappen