Pijn pijn en nog eens pijn

Oostenrijk, Schladming

Gisteravond werd de pijn in mijn mond ongelooflijk erg. De hele nacht gecrepeerd. Vanmorgen de tandarts/kaakchirurg gebeld en ik kon komen. Maar ik ahd ook met Elke afgesproken maar daar aan gekomen waren ze nog volop bezig in het huis en de timmermannen waren niet klaar. Elke gebeld en die kwam en even wat dingen voor haar gedaan en zij is ook dingen gaan kopen want er was niets. De werklui nemen hun eigen spullen weer mee als ze weggaan.
Ik al lang blij want gelijk naar de tandarts gelopen. Ik was heel snel aan de beurt en moest verdovingen die mij nog meer pijn deden . Je kon mijn gezicht nauwelijks aanraken. Volgens hem toch de spits van het implantaat. (zit er al 25 jaar in) Maar de pijn bleef dus toen hij terug kwam zei hij dan moet ik nog meer verdoven daarbij heb ik letterlijk uitgeschreeuwd zo veel pijn deed het en werd hij nog boos ook. Uiteindelijk zei hij het gaat niet zonder pijn want verdoven lukte niet echt. Dan heeft hij het toch er uit gehaald en ik dacht dat ik van mijn stokje zou gaan. Antibiotica en pijnstillers en gelukkig nog op tijd om het bij de apotheek te halen want ik moets de volle dagdosis vandaag nog nemen. Dt wordt moeilijk als de apotheek tot 15 uur dicht is.
Ik weet nauwelijk hoe ik het stukje terug naar de auto ben gekomen. Ik had water bij me dus ik kon gelijk de medicijnen nemen en de verdovingen waren schijnbaar al uitgewerkt want ik crepeerde alweer. Ik zei tegen Jan rijdt maar door naar Stainach dan kan ik bij de Landena boodschappen doen. Daar was het loeidruk maar vond nog het een en ander.
Thuisgekomen vroeg Jannick of ze hun concert moesten laten schieten maar dat wilde ik niet. Mijn bed ingekropen. Dan kwam Ingrid vragen of ze echt niet moesten afzeggen maar nee dat wilde ik niet wel gevraagd of ze dan zo lat mogelijk wilde weg gaan. Dat was goed . Ingrid heeft Theresa om 3 uur naar het feestje gebracht. Daar heeft Sandra de moeder van Belana har opgehaald en mee genomen naar karate en dan thuis gebracht bij ons om kwart voor 7. Sabrina kwam en ik wilde graag een stukje gaan lopen we moesten toch nog wat inkopen doen. Sabrina in haar buggy ik er achter . Maar goed ook want tot 3x toe gingen mijn benen onder mij vandaan. Het was super warm en zonnig weer en met gemak 29 graden. Ik knapte er wel van op maar was kapot toen we terug kwamen. Jan heeft Sabrina weer naar boven gesjouwd en de boodschappen ook. Ik had poffertjes uit de vriezer dus die hoefde ik alleen maar in de oven te doen. Sabrina eet ze graag en ook Theresa liet het zich smaken. Sabrina had al een prutje gegeten en haarmedicijnen en dan pyama aan en haar laatste medicijnen en dan naar bed gebracht. Theresa is een film aan het kijken en die breng ik dan erna naar bed. Net maar weer wat naar binnen gemikt en nu de pijn wat gezakt.
Ik hoop dat Ingrid en Jannick meer plezier hebben bij het concert van Herbert Grönemeyer.