Wie vergeet nou de lampjes

Mittwoch 10.Dezember
Wouw super zonnige dag, bij het opstaan was het -5 graden maar dan heb je meestal erg mooi weer en het is nu al 11 graden.
Theresa kwam om 9 uur want Jannick werkt vandaag van 10 tot 19 uur.
Ze ontbijt dan wel bij ons en ik kleed haar ook aan. Ik wat administratieve bezigheden gedaan ook voor Jan en nu aan het eten koken voor tussen de middag. Moet allemaal op tijd want ik moet naar de tandarts en daar moet ik 13.45 zijn en dat is dus weer in Schladming. Op deze manier vliegen de dagen voorbij en nadert het einde van het jaar met rasse schreden.
Theresa zorgde weer voor de vrolijke noot bij de tandarts en toen we weggingen zwaaide werkelijk iedereen en riepen gedag. Er waren echt mensen bij met pijn en dikke gezichten en wachtend met verdoving maar allen moesten om haar lachen.
Ik vind het knap als een tandarts aan je merkt dat je niet goed in je vel zit want hij vroeg me ben je verdrietig en ja dat was ik. Nog even gepraat met hem , alles was goed en past dus volgende keer laatste keer. Daarna weer naar huis maar eerst langs het postkantoor met een klein gepolstert envelopje en dat zou dan 9,90 kosten naar Nederland dus mee terug genomen. Thuis alles in het tasje gepakt wat Jordy had laten liggen en dan met bruin pakpapier gepakt een mooi pakket geworden en dan zou het ook 9,90 kosten en dan heeft hij alles terug.

Theresa wilde niet meer slapen dus dan maar spelen, ze is zo dol op de nieuwe stiften , ze doet netjes na gebruik het dopje erop. Ik houd haar wel in de gaten want ik wil niet dat ze ergens op gaat tekenen op haar eigen boekjes en papier na. Dan toch maar de kerstboom afgemaakt (ik was de lampjes vergeten erin te doen) en Theresa heeft de gouden draadjes erin gegooid, ze wil altijd helpen.Tegen achten werd ze weer gehaald door papa.