En het is weer winter

Vanmorgen werd ik wakker en naar mijn gevoel was het licht. Tja daar lag ook een lading sneeuw en het sneeuwde nog steeds. Dan maar een beetje tv kijken en ik was voor achten er al uit. Eigenlijk denk ik dan het was toch ergens goed voor dat we alles omgegooid hadden. Nu hoeven wij er niet uit.
Jan is nu begonnen aan de kast om te bouwen want vandaag komt de vaatwasser en daarna wil ik het toch snel klaar hebben. Maar niet getreurd er komt nog werk genoeg want we hebben een grote emmer met verf meegenomen want na 6 jaar mag alles wel een keer gewit worden. Dus er zullen nog meer emmers volgen. Het houdt Jan wakker en bezig.
We hadden gisteren ook een contactgril gekocht maar na openen vinden we dat ding niets, scherpe randen , grilplaten die dun zijn.
Ik vond een foto op Facebook van de Spatenstich en daar staan Jan en ik ook op en een filmpje van de liedjes die de kinderen zongen als je weet waar we staan zie je ons ook wel.

Middageten gemaakt en de chauffeur had al gebeld dat hij eraan kwam. We konden af eten en nadat we klaar waren ging de deurbel. Ze brachten de vaatwasser boen en pakten hem ook uit. De rotzooi namen ze mee.
Jan ging weer aan de slag maar aansluiten en afmaken gaat niet omdat we dus niet alles hebben. Dus nog even snel naar de Do it maar helaas moest besteld worden dus hopelijk is het er maandag.
Dan kwam Sabrina want Ingrid reed met Theresa, Belana en Zoe naar de Karate. Dus ook pas tegen 19 uur thuis want ze moet dan de andere 2 ook weer thuis brengen. Sabrina had braaf wat gegeten en gedronken.

Gewoon even het linkje in de balk zetten dan kan je het bekijken , ik weet niet hoe het anders moet.