Zomerrrrrrrrrrrrrrrr

Oostenrijk, Liezen

Freitag 26.Mai
Normale tijd wakker , het ochtendritueel dan koffie en krant.
Het was vanmorgen vroeg stralend zonnig weer want daar werd ik wakker van maar bij het opstaan weer helemaal bewolkt maar gelukkig klaarde het steeds meer op tot een zeer warme en zonnige dag. In de morgen van alles en nog wat dan eten maken en na het eten met de auto van Ingrid naar Liezen om kasten voor Jannick te kopen. Komen we daar zijn ze er niet meer en dus bestellen. Dat is balen want nu kunnen we niet beginnen. Jannick zijn kamertje beneden in de kelder staat tot aan de nok toe vol. Hij heeft veel beroepskeding, voor zijn normale werk, voor klussen. Rode kruis, brandweer, waterredding , sport. Dat kan niet in de slaapkamer in de kasten dus met 2 kasten kunnen we dat al weg bergen dan kunnen er tussen de 2 kasten planken gemaakt worden waar kratten op kunnen staan met al die andere rommel van hem. Als we plaats hebben gemaakt moet hij gaan sorteren want dat er weg moet is duidelijk. Maar goed de rotzooi wacht wel. Nog wat boodschappen meegenomen , Jan gaat morgen werken dus we konden alles op ons gemak doen.
Ingrid had visite van Edith met de kinderen dus Theresa helemaal blij die speelt graag met hen. Ze waren vanmiddag allemaal in de tuin .
Jan is nog in de avond gaan fietsen en zo komen de dagen ook weer voorbij.
En de deur stat nog steeds open en het is heerlijk buiten. De katten helemaal blij dat ze nog steeds buiten mogen.