5. Dag, inkopen doen

Nederland, Leiden

5. Dag inkopen doen.

Dienstag 20.Oktober
Zo de tijd gaat snel , alweer de 5e dag . Lekker geslapen want op de een of andere manier is het toch vermoeiend allemaal.
Erna ging sporten , Manfred was al lang naar het werk en wij even bank hangen met tv. Eind van de morgen zijn Jan en ik naar Action gegaan en daarna naar het 5 Meiplein om inkopen te doen. Het is helemaal gelukt, we hebben genoten van al die winkels. Ze waren het marktje al aan het afbreken en bij de kaasboer konden we nog kaas proeven en hij kon ook vakuum verpakken dus een lekker stuk pikante oude en een stukje Leidsche kaas gekocht. We stonden gezellig te kleppen en hij vroeg of we dan op vakantie waren dus wij vertelden dat we hier op familie bezoek waren. Hij vroeg wil je alle stukjes kaas meenemen anders gooien we het toch weg. Dus helemaal lekker allemaal kleine zakjes met stukjes verschillende kaas.
Onze medicijnvoorraad weer aangevuld en andere verzorgende artikelen.
We zijn een flinke poos onderweg geweest en ik wilde zo graag sinterklaas inpakpapier maar of al uitverkocht of nog niet binnen en uiteindelijk hier ook bijn de Hema gekeken want afgelopen zaterdag hadden ze het nog niet bij die andere en JAAAAAAAA het was er. Dan weer terug en dat kon niet zonder een eerst een raspatatje met pindasaus.
Erna was ondertussen naar haar werk en ze had boodschappen gedaan en iets leuks voor Theresa
meegenomen waar ze denk ik heel blij mee is.
Manfred kwam vroeg thuis en ik ben het eten gaan maken wat Erna allemaal al had klaargelegd. Het viel helemaal in de smaak ook bij Manfred.
Nu een beetje nagenieten van de dag bij een heerlijk koppje latte want mijn zussie heeft nadat ze bij ons de koffieautomaat had gezien er ook een gekocht.

Net belde Dennis en we hebben afgesproken dat we morgen nadat hij gewerkt heeft even bij hem langs gaan. Vrijdag naar Angela want dan is Jula jarig en dan komt Bianca ook met Bo en Nina. Nina was pas jarig, en Bo volgende week maar dan zijn we al weer weg.
We begrepen van facebook dat Kirsten en Jeroen in New York zijn. Dus die zien we dus zeker niet.

Genieten zo, Nicolette!!!! Tot morgen!