Druk dagje

Vanmorgen om 7 uur eruit. Ik ben brak , ik was om 2 uur wakker geworden en kon niet meer inslapen dan een nacht tussen waken en slapen gehad.
Ik was nog aan het aankleden toen Jannick Sabrina bracht. Hij moest op de fiets naar zijn werk dus op tijd weg. Meestal rijdt hij mee met een collega.
Ik ga straks naar Christine.
Jan heeft Sabrina in de Kiga gebracht en daarna mij naar Christine. Die had een klus bedacht wat mij behoorlijk energie roofde. De voegen van de vloerplavuisen schoonmaken met soda. Dat hebben we jaren geleden ook gedaan en ja de voegen waar weer zwart ondanks elke week schoonmaken. We hebben het samen gedaan en ja het is behoorlijk gelukt. Toen ik weg ging moest een deel nog doordrogen. Dan heb ik vlotjes het normale werk gedaan. Jan gebeld om mij te halen. Dan eerst douchen want het karwei boenen daar had ik behoorlijk bij gezweet, Ik ben eten gaan maken want Sabrina en Theresa eten beide bij ons dus ik moest even denken en het werd Zalmrijst. Makkelijk te maken en erg lekker.Dan hebben wij met Sabrina gegeten. Jan Theresa tegemoed gegaan en toen die thuis kwam eten gegeven. Ze moest namelijk naar dwarsfluitles. Dat was een extrales voor de uitvoering in februari. Ze had na het eten nog een kwartiertje en Jan heeft haar met de auto gebracht. Dan na een uur weer opgehaald,
Jannick kwam ook thuis. Sabrina wilde nog een bord met zalmrijst en ja dat mocht ze. Theresa had haar restant gegeten. Jannick heeft Sabrina meegenomen. Theresa wilde het tv programma Lampje afkijken. Ik vind het erg leuk en Theresa ook. Daarna ging zij ook en ben ik eerst gaan overleggen beneden. Maria de moeder van Mathias had gebeld of Theresa mee mag skien in het weekend, Zaterdag gaan Jannick en Meli met de kinderen op de Galsterberg skien. Sabrina heeft dan les. Dus Maria terug gebeld en gezegd dat Mathias ook met hen mee mag. Maar ze wil zelf met Mathias skien en zaterdag kan ze niet weg. (eigen bedrijf en boerderij) Dus Zondagmiddag mag Theresa nog een keer gaan skien en met Mathias en Maria mee. Maria wilde weten waar Theresa naar toe gaat en ik heb gezegd dat Stainach Gymnasium voorop staat maar dat we moeten afwachten wat haar cijfers worden. Maar als ze een gemiddelde heeft mag ze wel ook opname Prüfung doen. Anders NMS Gröbming. Ik denk dat Mathias graag naar dezelfde school als Theresa wil.
Voor vandaag ben ik bijna klaar. De 2e was zit in de droger.