Ik wilde een rustige dag

Vanmorgen wel vroeg wakker mar een goede nacht gehad ook al was het met wat hulp. Wat ontbijt tv dan toch maar opgestaan. Was bitter koud in de morgen met minus 17 en het grootste gedeelte van de dag bleef het ondanks het mooie zonnige weer met blauwe lucht minus 15.
Ik had besloten om vandaag niets te doen de afgelopen dagen waren steeds weg, nou kan dat ook erg gezellig zijn maar niet de verplichte arts bezoeken enz. Waar veel tijd in gaat zitten en wat gewoon de dag doet verdwijnen. Ik kan daar heel slecht tegen en morgen moet ik ook weer verplicht voor Jan de deur uit.Dan kwam Sabrina en die wilde wer eens niets. Dus was ik blij dat Ingrid haar weer kwam halen. Jannick ging vandaag weer naar Mario om aan zijn tattoo te laten werken. De tattoo is nog niet klaar dus hij moet nog een keer. Maar de huid wilde niet meer.
Eten gemaakt en dan met Jan samen gegeten. Ondertussen de babyfoon en gelukkig bleef Sabrina slapen . Ingrid kwam een bakkie doen en Theresa ging plakken en knippen.
Jannick kwam thuis en hij had net genoeg tijd om zijn tattooo te laten zien want het brandweer alarm ging dus hij weer weg. Auto ongeval tussen PKW en LKW bij Diemler.
Ingrid en Theresa gingen ook want Maria kwam met de kinderen dus het is nu herrie beneden.
Jannick ondertussen weer thuis en kwam met Sabrina een bakkie doen en nu is bij ons de rust weergekeerd. Maar de dag is nog niet afgelopen want het is pas 4 uur.
Tussen de bedrijven door fotos ingescand van Jan. Het scanwerk stapelt zich op. Dan pak ik een envelop en er stond niet op wat er in zat. Toen moest ik wel even stil worden. Had ik niet verwacht dat er fotos van Kees in zouden zitten. Het blijft toch altijd moeilijk hoe lang geleden het ook is.

Moest Jannick er vannacht ook nog uit? Ik hoorde dat ik naar bed ging de sirenes gaan. Wauw, de tattoo van Jannick wordt al mooier!