Sinterklaas intocht kijken

Samstag 15.November
Goh het kan niet op opnieuw mooi en zonnig weer.
Met Jan even wat boodschappen gedaan want we wilden de intocht van Sinterklaas op BVN kijken.
Middageten en dan voor de tv om onze oude woonplaats weer eens te zien, toch 33 jaar gewoond.
Dat was in ieder geval leuk om te zien.

Alle kinderen gefelciteerd met Oma Schwidder , alweer een mijlpaal met haar 90 jaar.

Heb Jannick een paar keer gesproken , gisteravond vroeg hij heb je de alarmen gehoord en ik ja bleek het een kettingbotsing ergens ik denk richting Liezen want daar zag ik in het donker een helicopter hangen en Jan had bij het naar huis gaan vanaf Schladming naar ons niets gezien.
Elke keer als Jannick alarmering van de brandweer krijgt is hij niet in de buurt.
Hij hoopt vannacht thuis te komen vanuit Wien, maar ja hij kan pas om 17 uur gaan inladen want dan is de beurs afgelopen en hij hoopt op tijd weg te kunnen anders wordt het laat want er is in Wien vanavond vanaf 18 uur de voetbalwedstrijd Oostenrijk tegen Rusland en als het stadion leeg gaat wordt het dus laat. Dan gaat hij eerst maar eten maar als hij het voor kan zijn gaat hij onderweg ergens eten. Hij rijdt met een aanhanger dus snel is hij niet.
Ingrid komt met Theresa pas maandag thuis.