Zo balen

Vannacht wakker tegen 3 en kon de slaap niet vatten , een poosje tv gekeken en dan toch weer gaan dutten en dan om 7 maar weer wat tv gekeken. In bed ontbeten met de tompoezen en een koffie.
Ik ben weer totaal down, er komt echt geen einde aan. Ingrid heeft weer niet getekend en wil toch weer het alleen zorgrecht. Jannick heeft nu gezegd dan kost het maar veel geld en wil voor het gerecht gaan. Vanmorgen was hier in Oostenrijk dat alweer een vrouw door echtscheiding/zorgrecht enz. door haar man omgebracht. Dat dit ongeveer 1x per week gebeurd. Ik kan me langzaam aan er wel wat bij voorstellen want Jannick gaat er ook aan kapot. Zelfs ik krijg het gevoel van ..............Maar zo is ze altijd al geweest. Maakt niet uit met wat , ze kon zich nooit ergens om entscheiden. Dan moest iets zo en dan de volgende dag toch weer niet maar zo en dat kon dan weken aanslepen en dat waren dan onschuldigen dingen.
Meli moest vandaag Sabrina van de KIga afhalen en Theresa kwam om half 2. Dan zijn ze weer een paar dagen hier.
Jan en ik waren naar Liezen gereden om inkopen te doen. Het was loeidruk omdat het morgen een vrije dag is. We waren eerst bij de vandaag geopende Eurogast gaan kijken daar is alles verbouwd. Het is aan te raden om met warme dagen iets om aan te trekken mee te nemen. Groente , vleeswaren, vlees , melk en kaasproducten zijn allemaal in aparte koelruimtes en dat is echt koud. Ik had niets nodig dus we zijn weer gegaan. Een man dolgelukkig gemaakt met de bonnen die ik had.Ik was ook nog nooit bij de Plantcorner binnen geweest dus daar zijn we ook even gaan kijken. Maar niet bepaald goedkoop .Dan naar de Lidl en we wisten niet hoe snel we er doorheen moesten. Dan naar huis gereden en bij de Grimmingimbiss een broodje hamburger meegenomen. Het was intussen 2 uur. Het is opnieuw de hele dag super mooi en warm gebleven. De kinderen konden lekker buiten spelen.
Vandaag de meiboom neerzetten bij de Kiga. Ik weet waar Sabrina staat maar zie haar niet waarschijnlijk komt ze niet boven het hek uit. Er staan 3 dames voor de witte auto de meest rechtse dame Sonja is de begeleidster van Sabrina. foto 3 en 5.
Het is de kaatste meiboom op deze plek want volgend jaar zijn ze al in het nieuwe gebouw.

Een foto van Meli , Sabrina was op de schommel in slaap gevallen en heeft een uur geslapen.

Wat heerlijk!!! Lekkerder kan je volgens mij niet slapen!