Oktobermaand ook weer voorbij

Oostenrijk, Reith

Gisteravond had ik weer bijscholingscursus van het Rode Kruis.
Vanavond weer nachtdienst op de ambulance.

Ik heb het nog steeds moeilijk met de studie maar doordat ik de steunstudielessen bezoek gaat het beter. Wat ik vroeger in Nederland op de HAVO aan wiskunde heb gehad lijkt niet op wat ik nu zou moeten weten. Ze hebben het hier allemaal op de Hauptschule gehad maar ja toen zat ik nog in Nederland op de Havo.
Ook hebben de meeste al Italiaanse kennis en ik heb nooit Italiaans gehad. In Nederland is het meestal Frans.Het kost me dus wel veel tijd.
Maar ik wil het toch proberen te halen.

Ondertussen al een paar keer naar Liezen geweest voor mijn tatoeage.
Het is nog niet klaar maar het schiet al op.

30 december 2010 13:06 | Door: Christina Wij willen je heel hartelijk feliciteren met je verjaardag en wensen je al het goeds toe voor het komende nieuwe jaar. met vriendelijke groeten Le Papillon d'Orange,St.i.o. www.freewebs.com/lepapillondeorange [media id=1175907065eujh size=xlarge][media id=11446386601Tbv size=xlarge][media id=1173170420eAnU size=xlarge]