1962 Nicolette

Nederland, Leiden

1. Nicolette
2.Nicolette, John en Els
3.Moeder met Ruud, ik ernaast, John er achter met Opa en Oma met Els.

Ik heb mijn oude poeziealbum gescand, dat riep veel herinneringen op. Zo veel mensen die niet meer leven.
De eerste die geschreven hadden zijn mijn vader en mijn moeder.
Dan mijn Oma en opa van Gijzen.
Tante Jannie is de schoonzus van mijn vader en getrouwd met zijn jongere broer Henk (anno 2020 leven die nog)
Dan tante Truus en Oom Jan , ik kan me niet herinneren wie dat waren.
Tante Mary de jongste zus van mijn vader .
Oma Molenaar (Kooi)
Tante Wil Kuijer dat is een jongere zus van mijn Opa en ze leeft dus anno 2020 nog. Oom Wim is nog niet zo lang geleden overleden.
Het is ondanks haar leeftijd een hippe tante want ik spreek soms met haar over Facebook.
Mevrouw van der Meer, een juf van de lagere school Hooglandsekerkgrachtschool. We moesten nog op zaterdag naar school en dan had ze thuis suikerfiguurtjes gemaakt en mochten we er een uit kiezen en ik dacht dat je in volgorde van wie het meest zijn best had gedaan kiezen.
Tante Ali en oom Koos Hensing, een oudere zus van mijn vader .
Tante Tini en oom Thijmen, zo ver ik weet een vriend van mijn vader .
Thea van Oosten ik heb geen enkel idee wie dit is.