Het lijkt op een weersverandering

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen werd ik pas om half 10 wakker. De koffievisite was al voorbijgeweest. Ik voelde me wel beter maar mijn hele lijf doet overal pijn.
Dan kwamen Ingrid en Jannick met Sabrina. Ik dacht dat Jannick gisteren naar de tatoeeerder was maar hij mocht vandaag. Nadat iedereen weer weg was zijn Jan en ik eerst naar de bank gegaan. Ik kon Kuna´s gelijk meenemen dus dat is klaar. Zie ik op mijn telefoon dat iemand uit Nederland gebeld heeft. Dan maar even terug bellen want je weet maar nooit. Hoor ik een man die een John moet hebben maar die zegt gelijk daarna maar ik hoor het al wie ik aan de telefoon heb. Ik had nog steeds geen idee dus dat zei ik ook. Zegt hij ik ben het enige familielid met zo´n accent. Tja dan wist ik het ook. Had ik Peter van Bianca aan de lijn. Dat was wel lachen. Dus vanaf nu heet ik Sjonnie.
Ik ben dus niet de enige die af en toe niet weet wie er achter een naam of nummer staan op mijn telefoon. Dan terug naar de auto waar Jan zat te wachten en op weg naar Schladming. Naar de ÖMTC de Schutzbrief gekocht en de vignetten voor Oostenrijk en Slovenie. En gelijk een hoesje voor om mijn autogordel. Het doet mij altijd zeer en lager gaat hij niet .Dus nu zo´n kinderhoesje erom. Dan snel wat inkopen bij de Lidl en weer terug naar huis. Ik had een kant en klare grote empanada gevuld met tonijn meegenomen en kant en klare gemengde salade. Dus we konden ook snel aan tafel want het was inmiddels kwart voor een.
Het was zeer zwaar bewolkt maar droog en geen wind en je voelde de zon achter de wolken. Later op de middag kwam hij zelfs er doorheen en werd het steeds blauwer. Met een 18 graden ook niet echt koud. We hopen dat nu echt de weersomslag gekomen is.
Komt de post zitten er papieren van de bank bij. We komen nooit bij de bank en dus vandaag waren we er. Dus gaan we morgenochtend nog een keer. Mijn printerinkt is op en we hebben kopien van de paspoorten nodig. Doen ze dat maar ter plekke.
Jannicks tatoo is erg mooi geworden maar is nog niet klaar na 7 uur. Kan geen foto makn dat komt nog want is voorlopig nog in folie verpakt.