shoppen

Nederland, Waddinxveen

Dinsdag
Het gaat alweer een stuk beter maar de benauwdheid is nog niet over.
Overdag ben ik alleen en omdat ik de sleutel heb kan ik er op uit. Het is ondertussen erg mooi weer hier en volop voorjaar. Ik wilde heel graag kleren kopen en slaag gelijk om de hoek bij hen bij Shoeby. Helemaal blij met 2 driekwartbroeken, een leuke riem er bij , een hemdje, en 2 shirtjes, een rokje en een knoopvestje. Dit is het leukste deel van veel afvallen dat je nieuwe kleding nodig hebt.

Woensdag
Het gaat elke dag beter met me en vanmiddag gingen Astrid,Tosca, Nicole en ik naar Gouda.
Nicole ging schoenen kopen. Ik slaagde gelijk bij de Schoenenreus voor een paar echt leren suède paarse laarzen, een chique enkel laarsje met een hakje in zwart en een paar schattige enkel laarsjes in geel. Kreeg ik nog korting ook op de gele laarsjes en die kostte me toen nog maar 14 euro. Nou daar kan ik wel een zomer mee uitkomen. Ik heb gekozen voor 2 kleuren van de zomer, een gele lijn met wit gecombineerd en een paarse lijn wat o.a. met spijker leuk is. Mijn zwarte laarsjes zijn voor als het chique moet zijn. De enige schoenen die ik de afgelopen jaren in Oostenrijk gekocht heb waren berg en sportschoenen. Dus ik was wel aan iets nieuws toe. Tosca en Nicole slaagden voor schoenen bij Mitch en we gingen nog verder.
Ik had mijn laatste handtas voor ik weg ging uit Ramsau in de vuilnisbak gegooid nadat ik mijn e-card kwijt was geraakt omdat de tas stuk was gegaan. Dus op naar de tassenwinkel, bij de 2e winkel slaagde ik gelijk voor 2 tassen a 6,99 euro per stuk. Goedkoper kan niet. Uiteraard eentje voor bij mijn gele lijn en eentje voor de paarse lijn. Ook Nicole heeft een tas daar gekocht. De shoppingtour ging weer verder. Bij de Lady Sting vond ik 2 hemdjes samen voor 10 euro. Nicole en Tosca allebei een zomerse korte broek .We moesten nog gekleurde veters voor de nieuwe schoen van Nicole zoeken, vonden we iets verder bij de sportzaak en toen was het wel gedaan geloof ik. Astrid had een parkeerkaart tot 17 uur en dat haalden we net. De dames hebben laten zien dat ze shoppen kunnen.
Het weer was heerlijk en ik kon gewoon in mijn vest naar buiten. Jan zei dat het bij ons van de week nog gesneeuwd had , ik kan me daar hier geen voorstelling van maken.
Jannick zit in Obertilliach voor de wedstrijden met het Steirisch Team. Kan ik me helemaal geen voorstelling van maken als je hier in de zon loopt.