Tja gezondheidszorg

Tja gezondheidszorg of alleen verdienen

Mittwoch 7.Oktober
Bah echt herfstweer, zitten in de wolken en donker somber en nat. Met 10 graden niet heel koud. Er wordt toch weer sneeuw voorspeld maar de echte kou komt volgende week zeggen ze. Jan gaat in ieder geval de winterbanden erop zetten voor we naar Nederland gaan.
We hadden geen haast vanmorgen, therapie vanmiddag , Theresa door Jannick naar de Kindergarten gebracht. Mijn rugpijn is echt heel erg dus een beetje rust kan geen kwaad.
Het regende nogal hard eind van de morgen dus met Jan even snel een boodschapje gedaan met de auto en dan gelijk Theresa opgehaald. Ze wilde weer niet mee naar huis en toen had haar leidster haar eindelijk zo ver dat ze mee ging toen ging in de gang de deur open naar het speellokaal en was het weer een drama want wilde ze daar naar binnen.
Dan zegt ze dat is niet mijn jas, hing wel aan haar haakje maar ik kende hem ook niet , toch maar even aan de binnenkant gekeken en haar naam stond er echt in. Haar huisslofjes gewisseld voor haar laarzen, jas aan, muts op , tas mee, werkjes mee, paraplu mee en toen moest ze nog de auto in!!
Thuisgekomen was het eten snel klaar want het voorwerk was al gedaan. Ze wilde niet echt eten dus haar maar naar de huiskamer laten gaan en een dvd aangezet. Ze is altijd heel moe en dan rust ze tenminste uit.
IK had om 5 uur therapie dus Jan zou pas laat gaan werken maar Jannick kwam toch vroeger thuis dus ik kon naar therapie en Jan naar zijn werk.
Pijnstilprikken gehad maar de therapie voor mijn rugpijn stoppen we want het wordt alleen erger en niet minder. Bij de assistente kreeg ik te horen dat ook zij de MRI aanvraag niet krijgen want ik ben al te lang niet op controle gekomen, ik was woest. Waarom ik niet eerder ben gegaan was omdat de papieren niet compleet waren en niet alle onderzoeken waren gedaan, ondanks dat ik zelf gebeld had meerdere keren dan de laatste tijd Jannick en mijn huisarts en elke keer kwam er niets ook al werd het toegezegd. Ik dacht dat ik explodeerde. Nu heb ik morgenvroeg een afspraak bij de huisarts om er over te spreken hoe en wat nu verder.
Ze willen hier alleen maar verdienen.
Theresa werd om 8 uur door Ingrid opgehaald.
Gisteren de sint dvd gemaakt en vanmorgen was de online versie er al. Ziet er weer goed uit. Dus de dvd versie zal ook deze week verstuurd worden.
Diane wil je dan controleren of de dvd goed is??
Weer fotos van Angela van Jula gekregen. Dus toch ook nog leuke dingen vandaag.