de week is weer door het midden

Mittwoch 11.Mai
Gaven ze voor de komende dagen steeds slechter weer op was het vandaag in tegenstelling tot gisteren prachtig zonnig en warm weer wel veel bewolking en nu einde van de middag weer behoorlijk wind. Als we dat hadden geweten waren we vandaag ipv gisteren op pad gegaan. Jan was vanmorgen bij Annemarieke de laatste dingen aan kant maken en vanmiddag gras maaien bij Andre.Daar was het dus goed weer voor. De was weg gewerkt en opgeruimd en het middageten gemaakt. Lekker Käsespätzel. Ik heb ook een mascarponetaart gemaakt, bescheiden taart met de kersenjam van Barbara. Maar smaakte net uitstekend bij de koffie toen Jan thuis kwam.
De ijsheiligen komen eraan en het zou heel koud worden en zelfs sneeuw en vorst worden weer opgegeven. Dus geen mooi Pinksterweekend.
Gisteren kon ik niet alle fotos kwijt ondanks dat ik er tegenwoordig 30 ipv 16 op kan zetten per dag. Dus er staan er hier nog wat.
Gisteravond het songfestival gekeken , de voorrondes zijn het nog maar maar Nederland en Oostenrijk zijn beide naar de finale. Laatste deel in bed gekeken maar ik kon weer eens niet in slaap komen was om half 4 nog wakker , ik was eruit gegaan om oa een pijnstiller te nemen en dan om half 4 er weer in en dan toch nog in slaap gevallen. Werd om half 9 wakker en dan even beneden douchen dan voelde ik me weer fit. Het lijkt erop dat de grote rode vlekken door dat ik antibiotica gebruik ook verdwijnen. Misschien toeval maar ik moet morgen toch naar de huidarts dus wel nieuwsgierig. Ik heb nog steeds pijn in de mond en het is zo zeurende pijn waar je murw van wordt.