De dag was snel voorbij

Vanmorgen pas om half 9 wakker , wat tv tot kwart voor en dan eruit. Jan om 9 .30 wakker gemaakt. Het is prachtig zonnig weer en al 15 graden op het balkon dus de deur mocht gelijk open. De kattebeesten zijn daar blij mee. Een beschuitje gegeten en nu aan een kop koffie. Voor Jannick is zijn laatste dag in Radkersburg aangebroken en mag hij morgen weer naar huis. Het was lichter dit keer omdat er meer vrijheden waren dus kon je ook andere ouders ontmoeten en wat makkelijker in en uit. Ook Sabrina is duidelijk makkelijker geworden. Als hij zegt ik ben iets vergeten en vraagt ik ga het halen blijf jij dan zitten doet ze dat ook. Ze geniet van haar therapieen ook al is ze er moe van. De watertherapie was toch niet doorgegaan en Jannick zei maar goed ook . Je hebt een half uur werk om haar uit te kleden en klaar te maken en dan een half uurtje therapie en weer een half uur met aankleden enz. Plus het enorme gebrul elke keer als ze al zo snel uit het water moet. Gisteren en vandaag zeer veel therapieen dat is ook de klacht van de meeste ouders , de eerste week weinig te doen de tweede week afgeladen. Wij moeten vandaag of morgen wel de Sinterklaasspullen van de zolder halen.
Het was erg mooi weer en we zijn dus aan de wandel gegaan. Naar de apotheek om de griepentstof te halen. Donderdagmorgen worden we dan ingeent. Het was gewoon warm maar in de middag verloopt het meestal snel en komt er koude wind.
Middageten gekookt en met Jan gegeten.
Jan is met de nieuwe verlichting aan het stoeien gegaan en een lamp hangt en 1 lamp voor een deel. Ik heb de gateway geprobeerd alles aangesloten maar er brand geen lampje dus dat ding is stuk. Jannick morgen vragen om naar de lampen en de gateway te kijken.
De wassen gedaan en wat er zo voorbij kwam.