Fronleichnam

Oostenrijk, Kleinsölk

23 juni
Vannacht ging het flink te keer maar we hebben hier geen schade. Op andere gedeeltes van Oostenrijk wel. Wateroverlast, bomen , modderlawines, daken eraf enz. We konden tussen de middag buiten eten met de tafelgril en er was zelfs een zonnetje tussen de wolken. We zagen het slechte weer opnieuw aankomen en toen we de auto waren gaan aftanken begon het te regenen en terug hoosde het. Ook behoorlijk onweer. We zagen nog veel slechter weer aan de Dachsteinkant en boven richting Salzburg en dat klopte ook want later hoorde we dat er enorme hagelschade daar was. Opnieuw alle bovenstaande ellende. Het blijft nog even zo maar vanaf maandag geven ze super heet weer en zomer op.
Hoop dat we in Nederland er ook wat van krijgen. We gaan vannacht rijden.

Onze kat Felicia snapt niet dat we weten dat ze aan de yoghurt heeft gezeten.

23 juni 2011 18:13 | Door: Bianca Und Österreich wir kommen!!!!! Hopen dat het nu niet gaat vriezen ;-) Kusss

molenaar.ruesink 2017-05-06 22:42:34

24 juni 2011 00:47 | Door: Christina Hoop dat we elkaar toch nog even kunnen zien en spreken in Holland Nicolette,dat zou leuk zijn,ps,in welk huis/kamer/hotel hebben jullie gezeten in Ital'"e,en was dat wat/wat zijn daar het adres van? een Hele veilige reis toegewenst,doe voorzichtig onderweg..... liefs je nicht Christina

molenaar.ruesink 2017-05-06 22:42:46

25 juni 2011 14:53 | Door: Annemarieke Hier is het weer niet veel anders op dit moment. Maar ze zeggen dat we vanaf morgen (zondag) mooier weer krijgen. De voorspellingen hebben het over 30 graden! Helaas maar een paar dagen daarna verandert het weer. Veel plezier in Nederland!!!