Thuis

België, Antwerpen

Een goede drie uur na vertrek waren we thuis. De ring van Antwerpen was zoals altijd druk. Bij de van Brienenoordbrug merkten we niets van de mindere belastbaarheid in afwachting van het onderhoud.
Dan de camper leeghalen, wassen draaien en de camper schoonmaken.
Maar voor dat laatste eerst nog wat onderhoudsklusjes. Tijdens onze reizen houden we in een boekje bij wat ons opvalt en waar wat aan moet gebeuren.
Deze keer zien we dat het behang boven het bed loskomt. We zagen al langer wat kleine blaasjes, maar die zijn nu heel groot.
Als Paul de kanten losmaakt, ziet hij dat er tussen behang en wand een schuimrubberlaagje heeft gezeten. Dat is nu (na 28 jaar) totaal verpulverd. Eerst dat verwijderen en dan alles (stukje voor stukje) insmeren met bisonkit en na een aantal minuten vastdrukken.
We zijn dus nog wel een dagje bezig, voor de camper terug kan na de stalling voor zijn verdiende rust na 8750 kilometer.

Welkom thuis en ik heb weer een mooie reis meebeleefd!

Maaike 2024-03-10 22:52:11

Bedankt in het meenemen in jullie reis. Ik heb genoten van de reisverslagen en de mooie foto s. Hartelijke groeten van Emily Wetselaar

Emily 2024-03-10 22:53:01

Dankjewel dat ik weer mee mocht reizen via jullie verhalen. Ik heb ervan genoten en zie uit naar een volgend avontuur. Fijn, dat jullie gezond en wel weer terug zijn.