Klompenpad

Nederland, Angeren

Vanaf de camperplaats starten twee klompenpaden. Cultuurhistorische wandelroutes door particuliere terreinen, zoals landgoederen en boerenland.
We willen een deel van het Kandiapad lopen, maar wachten tot het droger wordt. Uiteindelijk vertrekken we tegen half twee. Het miezert nog steeds. Ons eerste stukje gaat door het drassige gebied langs de rivier. Koeien hebben de paden kapot gelopen.
Het tweede stukje gaat door een stuk van de uiterwaarden, dat iets droger is. Er lopen een paar paarden en op het moment dat wij er lopen, wordt er een kudde koeien losgelaten. Ze draven voorbij. In beide stukken weer mooie bloemen.
Na anderhalf uur verlaten we de route en lopen via een verharde weg terug naar de camperplaats. In een stuk van de berm veel verschillende bloemen. Zo’n berm zouden wij ook wel bij ons willen hebben.

Jullie hebben het juist moment gekozen om met vakantie te gaan. Morgen begint de zomer!!

Leendert 2021-05-27 22:50:45

Heerlijk om andere wegen en paden te bewandelen en te genieten van de veldboeketten die de natuur ons biedt. Ik wens jullie mooi en zonnig weer toe. Groeten, Ad en Ineke.

Ineke koks 2021-05-28 09:53:06

Hé wat leuk. Jullie zijn weer op stap. Mooie foto's dus ik geniet weer mee op afstand. Ik wens jullie veel reisplezier gezondheid.