Weer normale wegen

Marokko, Mtarnagha

Geen gendarmerie aan de deur gisteravond en vannacht prima geslapen, ondanks het vele verkeer dat langs reed. Dat begon ook vanmorgen al weer heel vroeg. Het was nog donker.
Toen Paul naar buiten ging voor zijn kopje koffie en brood, zag hij de reden.
Er werd aan de andere kant van de straat een grote soek opgebouwd. Na het ontbijt liepen we er even over en vulden onze fruitvoorraad aan. Groentes hadden we niet nodig. Al die kramen met sinaasappels en mandarijnen is een mooi gezicht.
Na de parkeerwacht een fooi te hebben gegeven, gingen we op weg. Eerst nog kleinere wegen, maar zonder veel kuilen en gaten, daarna een grotere N-weg.
We zien hoe de Oued Sebou zich een weg heeft gezocht door de rotsen. Het zachtere deel is weg en wat dan overblijft is een mooie kloof.
We rijden via de N8 naar Azrou. Een paar kilometer ervoor (aan de noordkant ervan) is een kleine camping, waar we staan tussen de kersenbomen. In veel bomen zitten maretakken.

Het water loopt me in de mond bij het zien van al die sinaasappels! Ze zijn daar zo lekker.