Hamburg ging vlot

Duitsland, Cloppenburg

Vanmorgen reden we om iets voor negenen Herzlake uit. Na 40 km kwamen we op de snelweg en dat reed lekker door. Zelfs Hamburg, waar ze tot 2026 aan de weg bezig zijn, ging relatief vlot. Eén file die volgens Waze 7 minuten zou duren. Toen we tegen enen gingen lunchen waren we Hamburg al een eindje voorbij. We reden door tot Flensburg, vlak voor de grens met Denemarken. We staan op een CP bij een winkelcentrum. Aan het begin van de avond liep het redelijk vol. Stonden er gisteren voornamelijk Nederlanders, hier staan we tussen de Duitsers, Denen, Zweden, Noren en een enkele Belg.
Af en toe kwamen er wat wolken voor de zon en dat vonden we niet zo heel erg. Het was anders wel heel warm.

Alles dus vlot verlopen,toen wij deze weg 2 weken geleden reden was er ook file,maar wasook snel opgelost. Rijden jullie over de brug naar Zweden of nemen julliede ferry. Ikhoop dat jullie in zweden aan éen van de prachtige meren een plaatsje vinden en dan heerlijk even zwemmen of een kano huren.