Naar huis

Zweden, Älvängen

Bij de roeibaan in Lilla Edet zagen we vrijdag al Canadese ganzen lopen. Zaterdagmorgen kwamen een paar voorbij zwemmen. Even later zwom een bever de roeibaan over. Te ver weg voor een goede foto.
Het grootste deel van de dag rijden we snelwegen, maar niet nadat we eerst nog langs een zandweg bosbessen hadden geplukt.
Onze hoofden zijn vol, dus we gaan naar huis.
Bij de plek die we wilden, stond een bord “kamperen verboden”. We moesten dus op zoek naar een andere plek. Die vonden we uiteindelijk bij het Västerjsön. Een haas komt aan de overkant uit het bos naar het weiland naast ons.
Vandaag rijden we in de regen Denemarken door. Eerst de Öresundsbron en dan de Storebæltsbroen. Bij beide piepte onze badge en kregen we meteen groen.
We staan nu net over de Duitse grens op een parkeerplaats bij een winkelcentrum, waar vooral Noren grootschalig inkopen komen doen, voor ze terug naar huis gaan.
Morgen nog “even” langs mijn broer in Groningen en dan zit deze reis er weer op.

Goede reis op dit laatste stuk”je”.

Annemarieke 2023-07-23 21:08:31

Goede reis terug en welkom thuis!

Marianne 2023-07-23 21:34:38

Wij wensen jullie nog een gezellige dag in Groningen en verder een veilig thuiskomen.

Ineke 2023-07-23 22:28:17

Bedankt voor jullie reis verslagen. Mooie reis maar veel slecht weer.

Dick van de Pol 2023-07-24 07:54:17

Daar doen wij ook altijd inkopen voor we naar huis rijden 😁. Het was fijn dat jullie er waren, rij voorzichtig het laatste stukje!

Mante 2023-07-24 11:30:18

goede terug reis en bedankt voor de verslagen en de mooie fotos.

Maarten Trudy 2023-07-25 20:14:36

Nog een laatste stukje en dan zien we weer B544 voor staan. Avontuur zit er weer op! Bedankt voor het mee genieten. Goede reis huiswaarts.