Dagje eerder thuis

Nederland, Leiden

Ons plan was om voorbij het Ruhrgebied op een camping te gaan staan. In het restaurant te gaan eten en morgenochtend de wc-tank goed schoon te maken. Vuil water te lozen en dan naar huis te rijden.
We kwamen aan op een camping en toen bleek het restaurant op maandag gesloten te zijn. Op loopafstand ook geen andere eetgelegenheden. We hebben ons boeltje (elektriciteitssnoer) dus weer opgepakt en zijn vertrokken.
In Dinxperlo (net over de grens) bij een tankstation toilet gereinigd en vuilwater weg laten lopen. Helaas was het gasvulstation om 17.00 uur dicht gegaan, anders hadden we ook nog de gastank weer gevuld. Nu dus alleen maar de dieseltank vol gegooid.
Daarna onderweg bij een Van der Valk gaan eten en doorgereden naar huis. Tegen 22.00 uur waren we weer hier. Deze keer in 14 weken 7917 kilometer afgelegd.
Morgen de spullen uit de camper halen en wegruimen, daarna de schoonmaak

Mogen we gaan nadenken over de volgende reis.

Top, goed gedaan en nu in de kou. Dank jullie voor het mogen volgen van jullie reis. Ik heb in ieder geval genoten van jullie reis en prachtige foto's. Tot weer eens. Groetjes Mariette en Bert.