Met een slakkengang (verder)

Duitsland, Neustrelitz

Voor we verder reden vanmorgen eerst een stukje wandelen langs de oever van het meer. In het bos veel speenkruid, bosanemonen en gele anemonen. Soms staan er wat sleutelbloemen en maartse viooltjes tussen. Op het pad kruipt een grote slak.
Daarna rijden we terug naar Neustrelitz waar we een kampeerwinkel hebben gevonden. Eens kijken of ze daar een schakelaartje hebben en dan ook maar meteen een paar nieuwe oprijblokken zoeken. Het eerste niveau van de blokken die we nu hebben, is afgebroken. Gelukt!
We rijden door naar Letzin-Siedlung, waar we nu op een camperplekje staan bij een particulier. We gaan aan het stroom om alle accu’s (fietsen, fototoestellen, scheerapparaat) weer op te laden.
De eigenaar komt regelmatig een praatje maken.
We kijken uit op wat akkers, waar we kraanvogels hebben zien staan en vlak voor ik achter de laptop ga zitten, zien we een paar reeën voorbij lopen.

Arendien ,jij boft met jouw privé Handyman altijd bij je,Leg hem in de watten,je zult hem vaker nodig hebben. Geniet van jullie mooie reis. Ineke.