Ons leven gaat verder

Marokko, Mehdya

Nadat we Lady achterlieten, zijn we koffie en thee gaan drinken in het eerstvolgende dorp en daarna terug naar de camper. We komen langs het Sidi Bourhabameer, een groot vogelreservaat, waar veel trekvogels neerstrijken in de winter. Wij zien alleen ooievaars, zilverreigers, aalscholvers en niet te herkennen eenden.
Terug op de camping, toch maar proberen die koelkast weer aan de praat te krijgen. Het lijkt gelukt.
’s Avonds “troosten” we onszelf met lekker eten.
Vanmiddag fietsten we naar de Kasbah van Mehdiya, hoog boven de haven. Ooit is het een groot complex geweest met bastions, zware muren en slotgrachten er om heen. De grote poort zat dicht, maar wat verderop was een opening in de muur, waardoor we naar binnen konden. We hebben er wat rondgedwaald.
Terug op camping in het zonnetje zitten lezen.
Geroerd zijn we door de reacties op de dood van Lady, zowel via Pindat als in appjes.

Lijkt me moeilijk om Lady achter te laten, maar wat een mooie plek in een prachtig land! Dat zou me een beetje troost geven. En dat troosteten ziet er goed uit! Wat een mooi weer, zo aan de foto's te zien, lijkt me heerlijk voor het camper-/buitenleven.

Maaike 2020-01-09 11:39:52

Ach..... ik volgde jullie nog niet zo Keek wel.plaatjes en las het laatste verslag en toen gauw ook het voorlaatste Ja dat is zeer verdrietig, afscheid nemen van zo'n trouwe gezel . Wat een mooi rustplekje heeft ze.