Lost Gardens van Heligan

Verenigd Koninkrijk, Tregony

Na een stop bij de Lidl in Plymouth naar St Austell gereden. Na de lunch even het stadje ingelopen en daarna door naar de Lost Gardens of Heligan. Tuinen van een groot landgoed die sinds WO I waren overwoekert. Sinds de jaren ’90 zijn ze aan het restaureren. We hebben er een paar uur gewandeld en zijn daarna doorgereden naar een Brit Stop farmshop 7 km verderop.
In de Lost Gardens o.a. hele grote rododendrons en bloeiende waterplanten.
De keukentuin met kruiden, fruit en bloemen is gerestaureerd en wordt weer gebruikt.
Tijdens de wandeling kwamen we door een wei met Devon en Cornwall Longwool schapen. De lammetjes waren net teddyberen.

Soms kom je tijdens een wandeling door een bos of door het veld op een plaats en zeg je: konden we hier maar staan met onze camper/caravan. De plek waar we nu staan is er zo een. Omlaag kijken we op de weilanden. Om ons heen allerlei vogelgeluiden en af en toe de boer die met een tractor langsrijdt.

Wat leuk om jullie reis weer te volgen. Veel plezier en geniet ervan.

Irma 2017-04-20 21:48:52

iedere avond voor het naar bed gaan, verheug ik me op jullie reisverslag. Nog ff lezen en dan slapie doen. Heerlijk

petra hoogeveen 2017-04-20 23:14:10

Fijn dat jullie mij blij maken met de foto van het schaap en het lammetje! wat ziet het er allemaal fris en groen uit. Je komt vanzelf tot rust zo.