Terradillos

Spanje, Terradillos

Liepen we gisteren nog in T-shirts door het stadje, vanmorgen werden we wakker van de regen op het dak.
Na ’t ontbijt nog even toilet en vuilwatertank legen, water vullen en dan verder.
Sneeuw op de bergen rondom ons. Op onze hoogte blijft het bewolkt en af en toe valt er een bui.
Bij Burgos gestopt bij de Mac om wat stukjes en foto’s up te loaden. Daarna daar ook maar wat gegeten (geen hamburger).
Na Valladolid ging de zon weer schijnen. Het wordt dan meteen lekker warm achter glas. Krijg ook een voorjaarsgevoel: er bloeien bomen en struiken; gisteren al de tulpenboom in bloei zien staan en vandaag kaasjeskruid.
Staan op een camperplaats in Terradillos (13 km ten zuiden van Salamanca). Vanmiddag op een bankje zitten lezen en van de zon genieten.
Gegeten in een eettentje hier vlakbij. De TV stond aan: er werd een stierengevecht uitgezonden.
Vanavond wilde ik dit stukje tikken en de foto’s op de laptop zetten. Helaas de laptop bleef dood. Waarschijnlijk vanmiddag dichtgedaan, zonder goed af te sluiten. Hij moet dus aan ’t infuus. Een stroomplek nodig dus morgen.

foto's uploaden, lukt even niet. De internetverbinding is te slecht. Ik probeer het later nog eens.

Leuk Paul, ik heb onze camper vorige week verkocht. Maar het kriebelt nu al weer. Mischien toch maar weer een kopen

andy 2016-03-17 20:05:47

Wat een genot toch om zo te reizen. En wat fijn die Mac's? Zijn deze toch nog ergens goed voor. Jullie gaan lekker zo en leuk om te volgen. Er komt nu een ander mooi stuk van Spanje. Goede reis verder.

Ton 2016-03-17 20:30:57

En het beeldschone SALAMANCA toch niet link laten liggen oeps

Joke 2016-03-17 21:22:44

Salamanca komt volgende winter.