El Puerto de Santa Maria (Cadiz)

Spanje, El Puerto de Santa Maria (Cadiz)

We wilden vandaag een flink stuk opschieten, dus de wekker stond op 7 uur.
Paul werd om kwart voor zeven wakker en het was nog donker en bovendien was het mistig.
We konden dus de nieuwe mistlamp gebruiken. Na een tijdje kwam de zon door. Bij de koffiepauze gingen de truien uit en wisselden we. Nog geen kwartier later zaten we opnieuw in de mist. Had ik mijn trui maar aangehouden.
Lunchen konden we gelukkig weer in de zon. Voor de eerste keer deze reis buiten.
De meeste snelwegen hier zijn tolvrij en vergeleken met Nederland (Randstad) erg rustig. We konden lekker door rijden.
Vanmiddag waren we in El Puerto de Santa Maria, vlak bij Cadiz, aan de Costa de la Luz.
Toen we geïnstalleerd waren, liepen we naar het strand.
Je ziet dat we nu in de subtropen zijn: bloeiende mimosa en agaves, overal palmen en regelmatig cactussen. De wijnranken zijn al aan het uitlopen en de grond onder de olijven is schoongemaakt.

leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. Ik hoop er nog vele te ontvangen.

Frans 2016-03-17 20:42:28

Dus met de subtropisch begint ook het vakantie ge oel.tot bloei te komen?

Joke 2016-03-17 21:19:51

o ik reis gewoon met jullie mee. Gisteren de sodeju opgehaald. wat een genot toch weer varen,

petra hoogeveen 2016-03-17 21:33:10

Heerlijk zo zeg. Dit werkt aanstekelijk......... Maar een paar weken Madeira geboekt in mei. (Helaas) niet met camper of boot.

Ton 2016-03-18 09:53:32

Erg leuk om jullie te volgen! Paul: zoals ik eerderschreef heb ik vorige week onze camper verkocht. Maar begon het direct weer te kriebelen..mede Door jullie blog. Vanmiddag maar weer een camper gekocht. Een hele mooie challenger uit 2001 met 86000 km op de klok.....happy . Veel plezier jullie Sen en tot blog!😀

Andy 2016-03-18 21:25:38

leuk om te lezen jullie zijn al ver en lekker weer mhh heerlijk hier is het nog koud stuur een beetje warmte deze kant op.