Errenteria

Spanje, Magaz de Pisuerga

We hebben prima geslapen vannacht, al stonden we vlak naast de snelweg.
Als we vanmorgen vertrekken, schijnt de zon. We rijden naar het noorden en daar hangen zware wolken. We houden het dan ook niet droog vandaag.
Voorbij Burgos gaan we de (uitlopers van de) Pyreneeën in. Ook hier staat weer een sneeuwschuiver paraat.
We staan nu bij Errenteria, vlak bij San Sebastian, in een natuurgebied. Bij picknickplekken zijn officieel 2 (kleine) camperplekken. We staan er vannacht met 11 campers dwars op de parkeerplaatsen voor personenwagens.
Vlak voor de zon onder gaat is het nog even droog. Paul maakt nog gauw een paar foto’s.

Hopelijk hebben jullie nog tijd en gelegenheid om SAN SebastiƔn in te gaan; wij vonden het een erg leuke stad. Nog even goedkoper tanken in Spanje?

Hans en Annemarieke 2022-03-06 20:28:48

Mooi die blauwe ekster. Nog nooit gezien. Tja, als het hier zonnig is, dan is het in Zuid-Europa wisselvallig/regenachtig. Maar wat zien jullie toch mooie dingen en hebben jullie veel gedaan. Geweldig weer.