Torre del Mar

Spanje, Vélez-Málaga

Vrijdagochtend was het bewolkt. We vertrokken in de richting van Malaga en staan nu op een camping bij Torre del Mar, oostelijk van Malaga.
Op deze camping geen gratis wifi, dus niet even snel de stukjes van Granada uploaden en geen appjes ontvangen of versturen.
De TV doet het ook niet. Waarschijnlijk een grote boom tussen de schotel en de satelliet.
Een grote variatie aan nationaliteiten op de camping: Engelsen, Zweden, Belgen, Fransen, Duitsers en natuurlijk Spanjaarden.
Zaterdag naar Torre del Mar gefietst om postzegels te kopen en meteen bij het Toeristenbureau informatie gevraagd over het Caminito del Rey. Je moet kaarten reserveren via internet, maar het is altijd erg druk. Mochten er geen kaarten beschikbaar zijn voor de komende week, dan was er in Torre del Mar een autoverhuurder, die ook kaarten verkocht.
Op een terrasje met een wifizone op de telefoon even de mail gecheckt en een appje ontvangen dat de storm bij ons geen schade heeft aangericht.
Vandaag een internetkaart aangeschaft voor 24 uur. Als eerste kaarten geboekt voor de Caminito del Rey. Dinsdag om 11.00 uur mogen we erin. Bij de receptie van de camping konden we ze printen.
Verder de stukjes en foto’s van Granada geüpload, terwijl Paul naar het dorp was om een brood te halen. Later is hij achter de camping de bergen in gewandeld. Avocadoboomgaarden staan er hier op de hellingen.
Vanavond nog dit stukje proberen te uploaden, het nieuws kijken en proberen “Wie is de Mol” van gisteren te bekijken.