Huishouddagje

Polen, Klebark Mały

Vanmorgen begonnen we met boodschappen doen. Weer voor twee dagen, want morgen is de Dag van de Grondwet en dat is wederom een dag dat de winkels zijn gesloten.
Daarna door naar een wasserette om voor het eerst deze reis wat kleren te wassen en te drogen.
Het is ondertussen gaan spetteren, maar de camper staat voor de deur.
Voor we gaan lunchen, rijden we de stad uit.
Daarna rijden we door naar Młynik, waar we aan het lokale strandje met picknickbanken staan. Voor ons loopt een zwemsteiger het meer in. Een paar meter bij ons vandaan aan de oever een boom die door bevers is “doorgezaagd”.
Vanavond zien we dat we worden verlicht door een straatlantaarn.

Wat goed dat dit jullie eerste wasdag was in ruim 10 dagen! Dat redden wij niet hoor 😉... Mooi plekje, zo aan het meer! Die beverboom: ik dacht dat het alleen in stripverhalen en Disneyfilms zo was, ongelooflijk! Mooie reis weer, fijn om te volgen.

Maaike 2023-05-03 23:32:44

Heerlijk om weer met jullie "mee te reizen". Al die mooie gebouwen, de verhalen erbij, de vogels, beestjes en planten. Herkenbaar en nieuw. Witte klaverzuring? die ga ik opzoeken.